---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/10435/livaj-adjudica-les-places-en-albergs-i-campaments-per-a-grups-juvenils-amb-el-pr"
title: "L'IVAJ (Institut Valencià de la Joventut) és l'organisme encarregat de gestionar les places en albergs i campaments per a grups juvenils a través del programa Viu l'Estiu."
article_type: "Article"
description: "Les instal·lacions dels albergs i campaments gestionats per l'IVAJ en el marc del programa Viu l'Estiu ofereixen als grups juvenils serveis de pensió completa, que inclou les tres àpats principals (esmorzar, dinar i sopar). A més, s'inclou l'allotjament en habitacions compartides amb lliteres o altres tipus d'allotjament adequat per a grups."
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.normal.9c6610a9bcc5b56f.Zm90byBpdmFqX25vcm1hbC5qcGc%3D.jpg"
date_published: "2023-05-18T18:30:00+02:00"
date_modified: "2023-05-31T11:24:44+02:00"
tags:
  - "IVAJ"
author_name: "Redacció"
author_url: "https://castello24.com/usuario/16/redaccio"
---

# L'IVAJ (Institut Valencià de la Joventut) és l'organisme encarregat de gestionar les places en albergs i campaments per a grups juvenils a través del programa Viu l'Estiu.

![foto ivaj](/download/multimedia.normal.9c6610a9bcc5b56f.Zm90byBpdmFqX25vcm1hbC5qcGc=.jpg)

Segons el DOGV, s'ha adjudicat un total de 29 entitats, incloent associacions juvenils, grups escolars, ajuntaments i altres entitats públiques o privades. Aquestes entitats tindran l'oportunitat de gaudir de les instal·lacions que ofereix l'IVAJ per dur a terme activitats d'oci educatiu durant l'estada.

Els albergs que formen part d'aquesta oferta concertada **ofereixen un total de 2.501 places**. Entre ells es troben Biar, l'Argentina, Sant Crist de la Mar, Muro d'Alcoi, La Marina i Mar i Vent. Pel que fa als campaments, s'ofereixen un total de 4.733 places, incloent el Jaume I amb cabanes i botigues, així com el campament de Navalón.

Els serveis proporcionats en aquestes instal·lacions inclouen l'allotjament en habitacions compartides o en tendes i cabanes equipades amb matalassos i material d'acampada. A més, es proporciona alimentació en pensió completa, servei de socorrisme en els casos que hi hagi piscina oberta i assegurança de responsabilitat civil i d'accidents.

**Les entitats adjudicatàries tenen un termini de 10 dies hàbils per formalitzar la reserva**, mentre que les entitats no adjudicatàries podran sol·licitar les places sobrants. La informació sobre aquestes places disponibles es pot consultar a la web de l'IVAJ.

Aquesta oferta concertada respon a la creixent demanda de grups i associacions juvenils que busquen l'oci educatiu com a eina d'educació no formal durant tot l'any.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
