---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/10436/livace-publica-la-classificacio-de-les-arees-industrials-de-la-comunitat-valenci"
title: "L’Ivace publica la classificació de les àrees industrials de la Comunitat Valenciana amb un total de 296 bàsiques i 6 avançades"
article_type: "Article"
description: "La llei d'àrees industrials de la Comunitat Valenciana estableix les categories de bàsica, consolidada i avançada segons les dotacions i serveis que ofereixen els parcs empresarials."
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.normal.9dd2b4811e349155.MjMwNTE4X0VDT19mb3RvMV9jbGFzc2lmaWNhY2nDs1_DoF9ub3JtYWwuanBn.jpg"
date_published: "2023-05-18T19:35:00+02:00"
date_modified: "2023-05-31T11:19:31+02:00"
tags:
  - "Comunitat Valenciana"
  - "IVACE"
  - "RAFA CLIMENT"
author_name: "Redacció"
author_url: "https://castello24.com/usuario/16/redaccio"
---

# L’Ivace publica la classificació de les àrees industrials de la Comunitat Valenciana amb un total de 296 bàsiques i 6 avançades

![230518_ECO_foto1_classificació_àrees](/download/multimedia.normal.9dd2b4811e349155.MjMwNTE4X0VDT19mb3RvMV9jbGFzc2lmaWNhY2nDs1_DoF9ub3JtYWwuanBn.jpg)

Segons el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), **s'ha publicat la resolució del conseller d'Economia Sostenible**, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafa Climent, per la qual s'actualitza la classificació de les àrees industrials de la Comunitat Valenciana. Aquesta classificació és realitzada per l'Ivace i es basa en els requisits i serveis que ofereixen les àrees industrials.

Ara hi ha **un total de 296 àrees industrials classificades com a bàsiques i sis àrees classificades com a avançades** a la Comunitat Valenciana. Les àrees industrials bàsiques compleixen amb els requisits i serveis bàsics establerts pel planejament i la normativa urbanística i local per a l'ús industrial.

Pel que fa a les àrees industrials avançades, sis àrees han obtingut per primera vegada aquesta classificació. Aquestes àrees són Las Atalayas d'Alacant, Cotes Baixes d'Alcoi, Cotes d'Algemesí, Parc Industrial Juan Carlos I d'Almussafes, Fuente del Jarro i València Parc Tecnològic de Paterna. P**er ser classificades com a avançades, aquestes àrees han de complir amb els requisits especificats en l'article 32 i 33 de la Llei d'àrees industrials**, incloent la constitució d'una Entitat de Gestió i Modernització o entitat de conservació urbanística i el compliment de diverses dotacions i serveis.

Després d'aquesta actualització, els municipis i les Entitats de Gestió i Modernització podran sol·licitar la modificació de la categoria de les seves àrees industrials segons els procediments establerts per l'Ivace.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
