---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/11811/sha-obert-el-proces-de-licitacio-per-a-la-supervisio-i-manteniment-del-camp-de-f"
title: "S'ha obert el procés de licitació per a la supervisió i manteniment del camp de futbol municipal Àngel 'Pitxi' Alonso a Benicarló"
article_type: "Article"
description: "Aquest contracte inclou totes les tasques necessàries per a dur a terme la supervisió, neteja, manteniment i atenció al públic al camp de futbol"
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.normal.87eb873f5b4dec78.SU1HXzI4MTBfbm9ybWFsLmpwZWc%3D.jpeg"
date_published: "2023-09-25T16:30:00+02:00"
date_modified: "2023-09-25T16:39:22+02:00"
tags:
  - "Activitats esportives"
author_name: "Redacció"
author_url: "https://castello24.com/usuario/22/redaccio"
---

# S'ha obert el procés de licitació per a la supervisió i manteniment del camp de futbol municipal Àngel 'Pitxi' Alonso a Benicarló

![IMG_2810](/download/multimedia.normal.87eb873f5b4dec78.SU1HXzI4MTBfbm9ybWFsLmpwZWc=.jpeg)

El **termini per a la presentació d'ofertes finalitza el 4 d'octubre a les 14.00 hores**.

L'Ajuntament de Benicarló ha publicat aquesta licitació a la Plataforma de **Contractació del Sector Públic**.

Les activitats contemplades en aquesta licitació s'hauran de dur a terme de manera que no interfereixin amb el desenvolupament de les **activitats esportives**programades al camp. A més, han de realitzar-se tots els dies de la setmana, incloent dissabtes i diumenges, segons les competicions programades.

L'import total de la licitació és de 127.866,34 euros per als dos anys de durada del contracte.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
