---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/12719/victor-ruiz-entre-els-10-primers-classificats-durant-el-campionat-despanya-de-cr"
title: "Víctor Ruiz, entre els 10 primers classificats durant el Campionat d'Espanya de Cross"
article_type: "Article"
description: "La federació valenciana aconseguix un bon lloc en la classificació"
main_image: "https://castello24.com/static/_2/custom/imagen-default.jpg?t=2026-08-15+08%3A00%3A24.964750"
date_published: "2024-02-01T11:15:00+01:00"
date_modified: "2024-02-01T16:41:25+01:00"
tags:
  - "Castelló"
  - "Esport"
  - "Televisió de Castelló"
author_name: "Redacció"
author_url: "https://castello24.com/usuario/16/redaccio"
---

# Víctor Ruiz, entre els 10 primers classificats durant el Campionat d'Espanya de Cross

L'equip d'atletisme **Facsa Playas de Castellón** participa de manera setmanal en el programa **Ó24**de **Televisió de Castelló**. És un equip amb gran reconeixement a nivell nacional i internacional i que compta amb atletes de gran nivell.

Esta setmana coneixem a l'atleta **Víctor Ruiz**, qui participe el passat cap de setmana en el Campionat d'Espanya de Cross, on es va fer amb la **novena posició**. Entre els seus molts altres títols també destaca el **d'atleta mundialista en 3.000 obstacles**, perquè l'esportista va completar els 3.000 obstacles amb un temps de 8.14,41 en la Lliga de Diamant de Mònaco. El que suposa la **marca mínima per als Jocs Olímpics de Paris 2024**.

L'equip d'atletisme que alça el nom de Castelló, acumula nombrosos premis i reconeixements. Ruiz destaca: “Facsa Playas de Castellón és **present en el territori nacional al 100% i també a Europa és part de la referència**dels clubs d'atletisme”.

Durant la prova del Cross del passat cap de setmana, Víctor Ruiz assegura haver complit els seus objectius: **“vaig aconseguir el meu objectiu** d'estar entre els 10 primers”. D'esta manera va ajudar a eixa suma de punts de la federació valenciana, la qual va quedar molt ben parada gràcies als seus corredors.

De moment, l'atleta professional Víctor Ruiz pensa continuar entrenant i millorant dins de l'atletisme, però cara al **futur** té pensat **dedicar-se a la docència**: “Mai digues mai, però ser entrenador en el futur no és el que més em crida, tinc pensat dedicar-me a la docència”.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
