---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/13505/castello-suneix-a-la-vaga-en-contra-de-la-llei-educativa-del-consell"
title: "Castelló s'uneix a la vaga en contra de la Llei educativa del Consell"
article_type: "Article"
description: "La manifestació s'ha iniciat a les 11.30 hores en  la Direcció Territorial d'Educació"
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.miniatura.8d7cbab83db3f54e.Rk9UTyBQRVJJT0RJQ08gTUFOSUYgRVNEVUNBVElWQV9taW5pYXR1cmEud2VicA%3D%3D.webp"
date_published: "2024-05-23T16:57:00+02:00"
date_modified: "2024-05-23T17:36:00+02:00"
tags:
  - "Castelló"
  - "educació"
  - "manifestació"
author_name: "Redacción"
author_url: "https://castello24.com/usuario/4/redaccion"
---

# Castelló s'uneix a la vaga en contra de la Llei educativa del Consell

![FOTO PERIODICO MANIF ESDUCATIVA](/download/multimedia.miniatura.8d7cbab83db3f54e.Rk9UTyBQRVJJT0RJQ08gTUFOSUYgRVNEVUNBVElWQV9taW5pYXR1cmEud2VicA==.webp)

La comunitat educativa ha programat **la primera vaga en manifestació de la nova llei,** proposada per el bipartit PP-VOX, en la direcció Territorial de Educació, organitzada per la plataforma **Per l'Ensenyament Públic, UGT, CC.OO i STEPV**, a més d'associacions de Primària i Secundària i Federacions de Pares i alumnes de Castelló.

L'objectiu principal és **reclamar la retirada de la llei educativa**, per considerar que retalla en les escoles d'infantil, primària i l'Escola oficial d'Idiomas i Pla Edificant. Així, es reclama les "polítiques regressives" que ha impulsat el nou govern.

Pau Pons és el responsable de STEPV, i ha expressat que les retallades "**afectaran a tota la comunitat comunicativa".**

Una manifestació que, com ja va anunciar el conseller de l'àrea d'Educació, José Antonio Rovira, els alumnes son els que més eixiran perjudicats, i que es tracta **"d'una guerra política**" coincidint un dia abans de l'inici de la campanya de les eleccions europees.

Per a la jornada de hui s'esperen els **serveis mínims**, de forma que els professors i alumnes que desitgen acudir a la manifestació, puguen acollir-se al dret constitucional.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
