---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/13908/el-nou-centre-de-dia-de-parkinson-de-castello-avanca-amb-el-70-de-lobra-executad"
title: "El nou centre de dia de pàrkinson de Castelló avança amb el 70% de l’obra executada"
article_type: "Article"
description: "La construcció, ubicada prop del pavelló Ciutat de Castelló, es centrarà ara en la fusteria interior, la pintura i l’equipament"
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.normal.831fc6c57aa66dbb.SU1HXzY4ODRfbm9ybWFsLndlYnA%3D.webp"
date_published: "2024-06-30T18:00:00+02:00"
date_modified: "2024-06-30T12:01:42+02:00"
tags:
  - "rehabilitació"
---

# El nou centre de dia de pàrkinson de Castelló avança amb el 70% de l’obra executada

![IMG_6884](/download/multimedia.normal.831fc6c57aa66dbb.SU1HXzY4ODRfbm9ybWFsLndlYnA=.webp)

Les obres del nou centre de dia de pàrkinson a Castelló, situat entre els **carrers Desierto de las Palmas i Hermanos Rosell Mata**, han assolit el 70% d’execució. Actualment, els treballs es concentren en el **revestiment de la façana i la jardineria exterior**. En els pròxims mesos, es iniciaran els treballs de fusteria interior, pintura i equipament. Aquest centre, amb capacitat per a 60 persones i **serveis de fisioteràpia i rehabilitació**, aspira a convertir-se en un referent nacional.

El regidor d’Infraestructures, Sergio Toledo, va destacar la col·laboració amb l’Associació Provincial de Pàrkinson per **ajustar el projecte a les seves necessitats**, subratllant el compromís del govern local amb les associacions que **milloren la qualitat de vida** dels ciutadans.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
