---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/14691/benicarlo-impulsa-la-igualtat-i-la-no-discriminacio-amb-el-programa-kimberle"
title: "Benicarló impulsa la igualtat i la no discriminació amb el programa ‘Kimberlé’"
article_type: "Article"
description: "La programació s'ha dissenyat entorn de diversos dies internacionals que conviden a la reflexió sobre problemàtiques socials"
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.grande.b5bb39bdc9e7f2a0.cnBfa2ltYmVybGVfZ3JhbmRlLndlYnA%3D.webp"
date_published: "2024-10-19T13:11:00+02:00"
date_modified: "2024-10-18T11:16:59+02:00"
tags:
  - "Activitats"
  - "Benicarló"
  - "Igualtat"
author_name: "Redacció"
author_url: "https://castello24.com/usuario/16/redaccio"
---

# Benicarló impulsa la igualtat i la no discriminació amb el programa ‘Kimberlé’

![rp_kimberle](/download/multimedia.normal.89b129e10f773957.cnBfa2ltYmVybGVfbm9ybWFsLndlYnA=.webp)

L'alcalde de Benicarló, **Juanma Cerdà**, ha presentat la programació del**projecte ‘Kimberlé**, Escola d'Apoderament Col·lectiu’, que durant els **mesos d'octubre, novembre i desembre** s'enfocarà a promoure la **igualtat**i combatre totes les formes de discriminació.

Cerdà ha destacat que l'objectiu principal d'esta iniciativa és **“visibilitzar i fer costat a totes les causes que lluiten contra la discriminació**, ja siga per motius de sexe, raça, religió o discapacitat”.

La programació s'ha dissenyat entorn de diversos **dies internacionals** que conviden a la reflexió sobre problemàtiques socials, com ara la **salut mental** (10 d'octubre), el **consum d'alcohol** (15 de novembre), i **la violència contra les dones** (25 de novembre), entre altres.

La tècnica d'Igualtat, Aida Beltran, ha detallat que **el programa inclourà una àmplia varietat d'activitats**, com a tallers sobre salut mental, teatre infantil i per a adults, una jornada d'oci saludable, i xarrades sobre els drets de les dones, el racisme i l'esclerosi lateral amiotròfica (ELA).

Cal destacar que el **programa ‘Kimberlé**’ ha sigut reconegut com un exemple de **bones pràctiques en acció comunitària per la Diputació de Castelló** i la**càtedra del Sistema Públic Valencià de Servicis Socials de la Universitat Jaume I**, reflectint el compromís de Benicarló amb la promoció d'una societat més justa i inclusiva.

![KIMBERLE cartell per a imprimir](/download/multimedia.normal.baf92821355c5ab6.S0lNQkVSTEUgY2FydGVsbCBwZXIgYSBpbXByaW1pcl9ub3JtYWwud2VicA%3D%3D.webp)

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
