---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/17091/la-magia-arriba-als-barris-de-castello-per-fer-somiar-als-mes-menuts"
title: "La màgia arriba als barris de Castelló per fer somiar als més menuts"
article_type: "Article"
description: "La campanya “Màgia en els barris” portarà tallers infantils gratuïts a 10 districtes de la ciutat entre juliol i octubre"
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.miniatura.a957dd827e9fab93.bWluaWF0dXJhLndlYnA%3D.webp"
date_published: "2025-07-22T12:54:00+02:00"
date_modified: "2025-07-22T12:59:40+02:00"
tags:
  - "Activitats"
  - "associacions veÏnals"
  - "barris de Castelló"
  - "estiu 2025"
  - "màgia"
author_name: "Redacció"
author_url: "https://castello24.com/usuario/16/redaccio"
---

# La màgia arriba als barris de Castelló per fer somiar als més menuts

![presentación magia en los barrios](/download/multimedia.miniatura.a957dd827e9fab93.bWluaWF0dXJhLndlYnA=.webp)

*Presentació de Màgia als Barris amb el regidor dels Barris i la Participació Ciutadana*

L’Ajuntament de Castelló, a través de la Regidoria de Barris i Participació Ciutadana, ha presentat la nova **campanya “Màgia en els barris”**, una iniciativa cultural que omplirà de fantasia i il·lusió**fins a 10 districtes diferents entre el 26 de juliol i el 18 d’octubre.**

Els tallers, dirigits a xiquets i xiquetes **de fins a 12 anys**, seran impartits pel**duo de mags castellonencs Màgia a Dos**. Cada sessió inclourà trucs amb cartes, i al finalitzar cada taller, els participants rebran un diploma commemoratiu. Per participar-hi, només caldrà portar una baralla de cartes.

El regidor de Barris i Participació Ciutadana, Paco Cabañero, ha destacat que es tracta “d’una **aposta per dinamitzar els barris i potenciar la creativitat dels més menuts en espais de convivència i diversió**”. A més, ha afegit que la proposta “suma esforços amb altres campanyes com**‘Batucades pels barris’, ‘A l’estiu tot lo món viu’ i ‘Cinema de Barri’**per oferir una programació cultural descentralitzada i oberta a tota la ciutadania”.

Els primers tallers tindran lloc el **26 de juliol al Grup Roser (19.30 h) i el 2 d’agost a Penyeta Roja** **– Racó de la Torreta (19.00 h).** La ruta continuarà per z**ones com Marjaleria, Les Galeres, Meridià, Grup Sant Bernardo, Doctor Marañón, Grup Santa Teresa i Rafalafena, entre d’altres.**

Representants de diverses associacions veïnals —com Vicky Amores (Rafalafena), Pascual Barreda (Grup Roser), Joan Baila (Tossal Gros) i Reme Ordóñez (Racó de la Torreta)— han acompanyat el regidor durant la presentació i han mostrat el seu suport a una proposta que posa la cultura al servei del territori.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
