---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/18079/castello-impulsa-les-compres-locals-amb-una-nova-app-del-seu-marketplace"
title: "Castelló impulsa les compres locals amb una nova App del seu Marketplace"
article_type: "Article"
description: "L'Ajuntament aposta per la digitalització del comerç de proximitat amb una aplicació mòbil innovadora"
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.grande.bc98b6a48356aba8.Z3JhbmRlLndlYnA%3D.webp"
date_published: "2025-09-25T12:30:00+02:00"
date_modified: "2025-09-25T16:32:29+02:00"
tags:
  - "#AppCastelló"
  - "#CastellóComerç"
  - "#CastellóDigital"
  - "#ComerçDeProximitat"
  - "#CompraLocal"
  - "#InnovacióUrbana"
  - "#MarketplaceCastelló"
  - "#SmartCity"
author_name: "Redacció"
author_url: "https://castello24.com/usuario/16/redaccio"
---

# Castelló impulsa les compres locals amb una nova App del seu Marketplace

![Vidal app Comercio](/download/multimedia.normal.9d2e56174fe7e94d.bm9ybWFsLndlYnA=.webp)

*Vidal: “Esta App situa Castelló a l'avantguarda del comerç local digital” Una nova ferramenta per a comprar en mercats i botigues des del mòbil*

El regidor de Comerç i Consum de Castelló, Alberto Vidal, ha presentat la **nova aplicació mòbil del Marketplace de Castelló, una eina digital que pretén facilitar les compres en línia en mercats i comerços de proximitat**de la ciutat. **L’App, ja disponible tant en Play Store com en Apple Store,**naix com una evolució de la plataforma web comerciocastellon.es.

Vidal ha destacat que “este nou canal digital respon a la voluntat de facilitar al màxim l'experiència de compra a la ciutadania, al mateix temps que fem costat al xicotet comerç per a adaptar-se als nous hàbits de consum”. Amb esta iniciativa, l’Ajuntament pretén apropar el comerç local especialment a la gent jove, oferint un canal àgil, pràctic i adaptat al seu estil de vida digital.

**Una aplicació fàcil d'usar i plena d'avantatges**  
L'aplicació permet als usuaris descobrir comerços, mercats i llocs locals, consultar els seus productes, fer comandes i pagar de forma segura. A més, compta amb un sistema de lliurament flexible: recollida en qualsevol de les 11 taquilles intel·ligents repartides per la ciutat, o bé directament en el comerç. Estes taquilles, refrigerades i accessibles les 24 hores, estan situades en punts clau com el Mercat Central, hospitals, centres comercials o col·legis.

**Més que una app, un impuls per al comerç de Castelló**  
L'objectiu d'esta ferramenta no és només facilitar la compra, sinó també dinamitzar l’economia local i promoure el consum responsable i de proximitat. “Amb esta App volem que més veïns s’animen a comprar a Castelló i gaudisquen de la qualitat dels nostres comerciants”, ha afirmat Vidal.

A més, **l'equip tècnic del Marketplace oferix acompanyament als comerciants per facilitar la seua adaptació digital i sumar-se a esta plataforma** que connecta oferta i demanda d’una manera moderna i eficient.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
