---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/18122/onda-clausura-la-fira-de-sant-miquel-amb-un-balanc-de-record"
title: "ONDA CLAUSURA LA FIRA DE SANT MIQUEL AMB UN BALANÇ DE RÈCORD"
article_type: "Article"
description: "Gastronomia, música i tradició dinamitzen el comerç local"
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.grande.b686921af1566f48.Z3JhbmRlLndlYnA%3D.webp"
date_published: "2025-09-30T10:30:00+02:00"
date_modified: "2025-09-30T21:20:05+02:00"
tags:
  - "#ComerçLocal"
  - "#FestesPopulars"
  - "#FiraSantMiquel"
  - "gastronomia"
  - "Onda"
  - "Tradició"
author_name: "Redacció"
author_url: "https://castello24.com/usuario/16/redaccio"
---

# ONDA CLAUSURA LA FIRA DE SANT MIQUEL AMB UN BALANÇ DE RÈCORD

![2025_09_28_sanmiguel_01](/download/multimedia.normal.b5dcb660eb27258f.bm9ybWFsLndlYnA=.webp)

*L'Ajuntament agraeix la implicació de veïns i associacions.El Raval i El Pla s'omplin en una edició multitudinària*

La Fira de Sant Miquel ha abaixat el teló a Onda amb un balanç extremadament positiu després d'un cap de setmana on la ciutat s'ha convertit en l'epicentre de l'oci, la gastronomia i la tradició. Veïns i visitants han omplit massivament el Raval de Sant Josep i El Pla, gaudint d'una programació organitzada per l'Ajuntament juntament amb les associacions Hosturionda i Onda Centre Comercial. Durant tres dies, aquests espais s'han transformat en un gran escenari que ha dinamitzat la vida social i l'economia local.

![2025_09_28_sanmiguel_05](/download/multimedia.normal.a2ee4ac7d95c9d65.bm9ybWFsLndlYnA%3D.webp)

La regidora de Comerç i Turisme, María Baila, ha fet balanç de l'esdeveniment, destacant l'èxit de convocatòria. "La Fira de Sant Miquel demostra la força d'Onda quan unim tradició, oci i comerç local", ha afirmat. A més, ha volgut agrair "la implicació de les nostres associacions i l'esforç dels comerços i hostalers, hem viscut un cap de setmana inoblidable".

El certamen ha consolidat la zona de la Miqueleta com el nucli gastronòmic de la fira, amb una alta participació de bars i restaurants locals que han oferit degustacions. L'oferta musical ha sigut un gran reclam, amb concerts com el de Los Impostores, el tribut a Hombres G i l'actuació final de Gustavo Paradís, que han atret un nombrós públic al Raval.

![28_09_2025_sanmiguel_04](/download/multimedia.normal.b2ba956f6676cda4.bm9ybWFsLndlYnA%3D.webp)

La programació familiar i cultural també ha rebut una gran acollida, amb tallers de manualitats, pintacares, circuits d'educació viària i espectacles infantils. A més, l'agenda ha inclòs el XXII Concert d’Intercanvi Musical de Dolçainers i Tabaleters i un taller de pintura ceràmica a càrrec de l'artista local Ximo Safont, completant una edició per recordar.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
