---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/18203/la-zona-de-baixes-emissions-ii-de-castello-avanca-amb-la-pavimentacio-conclosa-a"
title: "La Zona de Baixes Emissions II de Castelló avança amb la pavimentació conclosa als carrers Germanies, Rosell i Pedro Aliaga"
article_type: "Article"
description: "Al carrer Dolores s'ha iniciat la col·locació de la llamborda al tram entre l'Avinguda del Rei i la Ronda, mentre que en Amadeu I començarà la senyalística."
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.normal.832c97ececb16e11.bm9ybWFsLndlYnA%3D.webp"
date_published: "2025-10-07T09:00:00+02:00"
date_modified: "2025-10-07T17:00:40+02:00"
tags:
  - "accessibilitat"
  - "#FonsEuropeus"
  - "#MobilitatUrbana"
  - "#ObresUrbanisme"
  - "#SergioToledo"
  - "#ZBECastelló"
author_name: "Redacció"
author_url: "https://castello24.com/usuario/16/redaccio"
---

# La Zona de Baixes Emissions II de Castelló avança amb la pavimentació conclosa als carrers Germanies, Rosell i Pedro Aliaga

![zona de bajas emisiones](/download/multimedia.normal.832c97ececb16e11.bm9ybWFsLndlYnA=.webp)

*El regidor Sergio Toledo informa que s'està complint el calendari d'actuacions, prioritzant pavimentar en diversos carrers alhora per a minimitzar les molèsties als veïns.*

El regidor d'Urbanisme de l'Ajuntament de Castelló, Sergio Toledo, ha informat dels**significatius avanços en les obres de la Zona de Baixes Emissions (ZBE).**Mentre que la ZBE I ja ha conclòs, a falta d'ultimar detalls de senyalística i jardineria, els esforços estan ara completament centrats en la segona fase del projecte.

Toledo ha destacat que "**el calendari d'actuacions s'està complint tal com estava previst**", amb la prioritat de minimitzar la incidència als veïns i a la circulació. "Estem pavimentant en diversos carrers alhora, a fi de ser més eficients per a generar les menors molèsties possibles", ha declarat l'edil.

**Estat de la ZBE II**

L'edil ha posat com a exemple **els carrers Germanies, Rosell i Pedro Aliaga, on la pavimentació ja ha conclòs**. En aquest entorn, els pròxims dies es faran els treballs d'instal·lació del reg per degoteig per a la jardineria, així com la col·locació del mobiliari i la senyalització.

Al**carrer Dolores,** la vorera nord ha sigut demolida completament i, amb el formigó preparat, ja s'ha donat principi a la col·locació de la llamborda en el tram entre l'Avinguda del Rei cap a la Ronda.

**Altres avanços inclouen:**

**Amadeu I:** Pavimentació conclosa, amb inici imminent de la col·locació de la senyalística.  
**Echegaray:**Es treballarà en la llamborda de la vorera sud.  
**Trullols:** La vorera oest ja té la llamborda col·locada i aquesta setmana es treballarà en la vorera est.  
**Fola:** Es prepara la vorera sud per a la col·locació de la llamborda.

**Tancament del Pàrquing Goliat**

A causa de les obres, **el regidor ha recordat que el Pàrquing Goliat no permet estacionar des d'avui.**Per això, ha subratllat que es pot utilitzar com a **alternativa el Recinte de Fires i Mercats (Refeyme)**, amb accés des del carrer Caminàs, enfront del centre comercial Carrefour. Aquest aparcament estarà disponible excepte en dies d'esdeveniments puntuals.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
