---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/18245/castello-finalitza-les-obres-d-accesibilitat-en-els-vestidors-de-la-piscina-de-c"
title: "Castelló finalitza les obres d´accesibilitat en els vestidors de la piscina de Castalia"
article_type: "Article"
description: "Solucionada una demanda històrica amb una inversió de 46.080 €"
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.normal.a298ba952f340019.bm9ybWFsLndlYnA%3D.webp"
date_published: "2025-10-10T08:30:00+02:00"
date_modified: "2025-10-09T10:23:47+02:00"
tags:
  - "accessibilitat"
  - "Castelló"
  - "#EsportsCS"
  - "inclusió"
  - "#MaicaHurtado"
  - "#ObresAcabades"
  - "#PiscinaCastalia"
author_name: "Redacció"
author_url: "https://castello24.com/usuario/22/redaccio"
---

# Castelló finalitza les obres d´accesibilitat en els vestidors de la piscina de Castalia

![vestuarios Castalia](/download/multimedia.normal.a298ba952f340019.bm9ybWFsLndlYnA=.webp)

*vestuarios Castalia S'amplia i reorganitza l'espai per a usuaris amb diversitat funcional i famílies. La regidora Maica Hurtado: "Un pas més cap a una piscina més inclusiva i moderna"*

L'Ajuntament de Castelló, a través de la Regidoria d'Esports, **ha completat les obres de millora en els banys i vestidors de la Piscina Municipal Castalia, emmarcades en el Pla Municipal d'Adequació d'Instal·lacions Esportives.** Aquestes actuacions tenen com a objectiu oferir espais més accessibles, còmodes i funcionals per a totes les persones usuàries d'aquesta instal·lació.

Les obres han suposat una **inversió de 46.080,26 euros**(IVA inclòs) i han permés**una important millora en la distribució i l'accessibilitat.**Entre les actuacions realitzades, destaca l'ampliació i reorganització del vestidor adaptat, que ara compta amb un nou espai segregat per sexes, pensat per a garantir major privadesa i confort a les persones amb diversitat funcional.

A més, s'han habilitat nous lavabos masculins i femenins amb una zona compartida, i s'ha creat un nou vestidor específic per a mares amb fills i pares amb filles, ubicat a l'antic espai de banys de públic.

La regidora d'Esports, Maica Hurtado, ha visitat les instal·lacions, acompanyada pel gerent del Patronat d'Esports, César Lápica, i la presidenta de l'Associació H3D, Laura Agost. Durant la visita, Hurtado ha subratllat que "aquesta obra respon a una demanda històrica dels usuaris i usuàries de la piscina, i per fi s'ha fet realitat".

La regidora ha afegit que "Aquestes actuacions responen a la necessitat d'adaptar les nostres instal·lacions esportives a les diferents realitats de qui les utilitzen. Amb aquestes millores, donem un pas més cap a una piscina més inclusiva, accessible i moderna, pensada per a totes i tots”.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
