---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/19912/nules-tanca-les-jornades-activate-per-fomentar-habits-saludables"
title: "Nules tanca  les jornades “Actívate” per fomentar hàbits saludables"
article_type: "Article"
description: "La xarrada final, “Tips para andar, no para pasear”, estarà a càrrec de José Luis Espinosa i Jordi Montoliu"
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.normal.9ab511c1f27ecae9.bm9ybWFsLndlYnA%3D.webp"
date_published: "2026-02-21T10:00:00+01:00"
date_modified: "2026-03-03T20:19:45+01:00"
tags:
  - "#Benestar"
  - "#CasalJove"
  - "#HàbitsSaludables"
  - "#Nules"
  - "#Salut"
author_name: "Redacció"
author_url: "https://castello24.com/usuario/16/redaccio"
---

# Nules tanca  les jornades “Actívate” per fomentar hàbits saludables

Nules finalitzarà este divendres la programació **“Actívate: jornadas de salud y ruta biosaludable”**, una iniciativa municipal orientada a promoure hàbits saludables i a implicar la ciutadania en la cura del seu benestar.

La proposta, impulsada per la **Regidoria de Sanitat de l’Ajuntament de Nules**, ha inclòs diferents sessions al llarg de les últimes setmanes amb una bona resposta de participació. Durant les jornades s’han tractat qüestions relacionades amb la salut física i el benestar general, amb la intervenció de professionals especialitzats en diferents àmbits.

El regidor de Sanitat, **Ramón Martínez**, ha explicat que l’objectiu de la iniciativa ha sigut donar a conéixer pautes i conductes que contribuïsquen a millorar la qualitat de vida, fomentant hàbits que generen salut en el dia a dia.

![IMG-20260218-WA0009](/download/multimedia.normal.8285f69e82d51231.bm9ybWFsLndlYnA%3D.webp)

Entre les ponències celebrades destaca la xarrada **“Muévete hoy, vive mejor mañana”**, impartida per **Tony Lázaro**, centrada en la importància de l’activitat física regular. També s’ha desenvolupat la sessió **“Nutrición con sentido”**, a càrrec de **María Sorribes**, dedicada a l’alimentació equilibrada i conscient com a pilar fonamental del benestar.

La jornada de cloenda tindrà lloc el **divendres 20 de febrer a les 19.00 hores al Casal Jove**. En esta última sessió, **José Luis Espinosa i Jordi Montoliu** oferiran la xarrada titulada **“Tips para andar, no para pasear”**, centrada en recomanacions pràctiques per a caminar de manera adequada i aprofitar els beneficis d’esta activitat física accessible per a totes les edats.

Amb esta iniciativa, Nules posa el punt final a un cicle de sessions divulgatives enfocades a promoure la salut en l’àmbit local i a reforçar la participació ciutadana en activitats vinculades al benestar.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
