---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/20605/la-feria-dabril-ompli-de-musica-i-convivencia-el-barri-de-sant-agusti-i-sant-mar"
title: "La Feria d’Abril ompli de música i convivència el barri de Sant Agustí i Sant Marc"
article_type: "Article"
description: "La jornada, amb actuacions en directe i paella popular, reforça la dinamització dels barris i la participació veïnal"
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.normal.96043a699e745d23.bm9ybWFsLndlYnA%3D.webp"
date_published: "2026-04-19T09:00:00+02:00"
date_modified: "2026-04-19T22:03:49+02:00"
tags:
  - "#BarrIs"
  - "#Castelló"
  - "#FeriaAbril"
  - "#Participació"
  - "#SantAgustí"
author_name: "Redacció"
author_url: "https://castello24.com/usuario/22/redaccio"
---

# La Feria d’Abril ompli de música i convivència el barri de Sant Agustí i Sant Marc

El barri de **Sant Agustí i Sant Marc** viu este dissabte una jornada festiva amb la celebració de la seua **Feria d’Abril**, una cita que ha arrancat este matí a l’edifici polifuncional i que es prolonga al llarg de tot el dia amb música, gastronomia i ambient andalús.

L’activitat està impulsada per la Regidoria de Barris i Participació Ciutadana, junt amb la **Comissió de Festes del Grup Sant Agustí i Sant Marc**, i convertix este espai en punt de trobada per a veïns i visitants amb una programació pensada per a fomentar la convivència i la vida social del barri.

A l’acte inaugural han assistit el regidor de Barris, **Paco Cabañero**, el tinent d’alcalde del districte nord, **Juan Carlos Redondo**, i el regidor de Salut Pública, **Luciano Ferrer**. Durant la jornada s’ha destacat la importància d’este tipus d’iniciatives per a reforçar el teixit veïnal i generar espais de participació.

La programació ha començat amb actuacions de **Alma Flamenca** i **Esencia Flamenca**, i continua al llarg del dia amb una **paella popular a les 14:00 hores** i noves actuacions musicals, com el grup flamenc **“Al lío” a les 16:00 hores** i el cantant **Efraín a les 18:30 hores**.

Durant tota la jornada, els assistents poden gaudir també de tapes, rebujito i diferents propostes gastronòmiques, en un ambient que trasllada l’essència de la Feria d’Abril al barri castellonenc.

Esta iniciativa forma part de les accions municipals orientades a impulsar l’activitat cultural i social en els barris, donant suport a les comissions i associacions veïnals i afavorint espais de trobada per a la ciutadania.

Amb esta celebració, Sant Agustí i Sant Marc es consolida com un dels punts d’activitat del cap de setmana a Castelló, reforçant el paper dels barris com a espais de convivència i participació.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
