---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/21355/benicarlo-inicia-lasfaltat-del-cami-de-capuro-dins-del-pla-de-millora-de-camins-"
title: "Benicarló inicia l’asfaltat del camí de Capuro dins del pla de millora de camins rurals"
article_type: "Article"
description: "L’Ajuntament invertirà més de 400.000 euros per renovar 3,5 quilòmetres de camins rurals"
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.normal.a65a9ffad83e1feb.bm9ybWFsLndlYnA%3D.webp"
date_published: "2026-06-11T09:15:00+02:00"
date_modified: "2026-06-10T14:18:55+02:00"
tags:
  - "#Agricultura"
  - "#Benicarló"
  - "#CaminsRurals"
  - "#Capuro"
  - "#Infraestructures"
  - "#LesFoies"
author_name: "Redacció"
author_url: "https://castello24.com/usuario/16/redaccio"
---

# Benicarló inicia l’asfaltat del camí de Capuro dins del pla de millora de camins rurals

L’Ajuntament de Benicarló ha iniciat els treballs d’asfaltat al **camí de Capuro**, també conegut com a entrador de Capuro, dins del projecte municipal de condicionament de camins rurals destinat a millorar les infraestructures viàries vinculades a l’activitat agrícola.

L’actuació s’emmarca en el pla de renovació de la xarxa de camins del terme municipal i arriba després d’haver conclòs recentment les obres al **camí de les Foies**, on s’ha completat la intervenció iniciada l’any 2022 amb la pavimentació del primer tram del recorregut.

Pel que fa al camí de Capuro, els treballs contemplen **el condicionament integral de la via mitjançant la col·locació d’aglomerat asfàltic**, una actuació necessària davant el deteriorament que presentava aquest vial rural.

Segons ha explicat l’Ajuntament, es tracta d’un dels camins que es trobava en pitjors condicions i que requeria una intervenció per garantir unes millors condicions de seguretat, accessibilitat i comoditat per als agricultors i la resta d’usuaris que el transiten habitualment.

La millora d’aquestes infraestructures respon a la voluntat municipal de reforçar les comunicacions dins del terme agrícola i facilitar el treball diari de les explotacions del municipi.

En conjunt, les actuacions previstes als camins de les Foies i de Capuro suposaran una **inversió superior als 400.000 euros** i permetran renovar aproximadament **3,5 quilòmetres de vies rurals**, millorant de manera significativa l’estat de dos dels principals accessos agrícoles de Benicarló.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
