---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/21767/magdalena-2027-obrira-al-setembre-el-concurs-del-cartell-anunciador-amb-un-premi"
title: "Magdalena 2027 obrirà al setembre el concurs del cartell anunciador amb un premi de 5.000 euros"
article_type: "Article"
description: "El Patronat Municipal de Festes aprovarà les bases del certamen i les ajudes per a les festes de carrer i de barri, que sumen prop de 60.000 euros"
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.normal.89dbcea3466fb4ba.bm9ybWFsLndlYnA%3D.webp"
date_published: "2026-07-09T10:00:00+02:00"
date_modified: "2026-07-08T15:22:35+02:00"
tags:
  - "#CartellMagdalena"
  - "#Castelló"
  - "#CulturaPopular"
  - "#FestesDeBarri"
  - "#FestesDeCarrer"
  - "#FestesDeLaMagdalena"
  - "#Magdalena2027"
author_name: "Maria Molés"
---

# Magdalena 2027 obrirà al setembre el concurs del cartell anunciador amb un premi de 5.000 euros

![Carrasco Cartel Magdalena 2026 5](/download/multimedia.normal.81abea4a99bee144.bm9ybWFsLndlYnA%3D.webp)

**El Patronat Municipal de Festes farà un nou pas en la preparació de la Magdalena 2027 amb l'aprovació de les bases del concurs del cartell anunciador de les festes fundacionals de Castelló.** El Consell Rector abordarà aquest dimecres una proposta elaborada per la **Junta de Festes**, que manté el sistema de selecció recuperat l'any passat després de l'èxit de participació registrat.

La regidora de Festes i presidenta del Patronat, **Noelia Selma**, ha destacat que **el format obert del concurs va batre rècords de participació en l'última edició** i va donar resposta a una petició de la mateixa Junta de Festes, que reclamava recuperar el model tradicional d'elecció del cartell.

**El termini de presentació dels treballs s'obrirà el 21 de setembre i finalitzarà el 8 d'octubre de 2026**, mentre que **l'obra guanyadora rebrà un premi de 5.000 euros**, subjecte a la corresponent retenció fiscal.

### **Cartells adaptats als nous formats digitals**

Una de les principals novetats de les bases és que **els participants hauran de preveure les adaptacions del disseny als diferents suports promocionals**, com ara **mupis, lones publicitàries, xarxes socials** i també el **disseny de la polsera oficial de la Magdalena**.

Pel que fa a les característiques tècniques, **el cartell haurà de presentar-se en format vertical de 56 x 80 centímetres**, muntat sobre cartó ploma, i incloure de manera obligatòria la inscripció:

**"Fira i Festes de la Magdalena 2027. Castelló de la Plana. Del 27 de febrer al 7 de març. Festes d'Interés Turístic Internacional"**.

A més, **el disseny haurà d'incorporar una imatge o al·legoria d'una gaiata i l'escut oficial de la ciutat**.

Segons ha explicat Selma, **l'avançament del calendari de la Magdalena, que l'any vinent començarà al febrer, ha fet necessari tramitar abans les bases**, oferint així més temps als creadors per preparar les seues propostes.

### **Prop de 60.000 euros per a les festes populars**

El Consell Rector també té previst aprovar **les bases de les subvencions destinades a les festes de carrer i a les festes de barri de Castelló**.

En concret, **es destinaran 24.000 euros a les festes de carrer i 35.000 euros a les celebracions dels barris**, unes ajudes que, segons la regidora, contribueixen a mantenir vives les tradicions populars i a dinamitzar la vida social dels diferents districtes de la ciutat.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
