---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/22397/laura-martinez-i-mario-de-la-fuente-guanyen-la-xxii-volta-a-peu-vila-dorpesa"
title: "Laura Martínez i Mario de la Fuente guanyen la XXII Volta a Peu Vila d’Orpesa"
article_type: "Article"
description: "La prova va reunir corredors de diferents edats en una jornada que va començar amb les carreres infantils i va culminar amb un recorregut absolut de huit quilòmetres pels carrers del municipi."
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.normal.8990d97378f42387.bm9ybWFsLndlYnA%3D.webp"
date_published: "2026-08-25T11:53:00+02:00"
date_modified: "2026-08-27T11:54:21+02:00"
author_name: "11:53 Jaume Melero"
---

# Laura Martínez i Mario de la Fuente guanyen la XXII Volta a Peu Vila d’Orpesa

Orpesa ha celebrat una nova edició de la Volta a Peu Vila d’Orpesa, una de les cites esportives més consolidades del calendari estival del municipi i que enguany ha arribat a la seua 22a edició.

La jornada va començar a les 18.00 hores amb les carreres infantils, abans de donar pas, a les 19.30 hores, a la prova absoluta, amb **un recorregut de huit quilòmetres pels carrers d’Orpesa**.

En categoria femenina, la victòria absoluta va ser per a Laura Martínez Cabañas, de l’Asociación Atlética Móstoles, amb un temps de **30 minuts i 47 segons**. Rosa Peguero, del Club Esportiu El Niño, va acabar segona amb 32:50, mentre que Eider Sobron Coteron va completar el podi amb 35:20.

En la classificació masculina, Mario de la Fuente Arranz, de Los Lunes de Recuperación, es va imposar amb un registre de **27 minuts i 13 segons**. Jhon Miguel Guerra Rojas, de S.D. Correcaminos, va ser segon amb 27:42 i Guillermo Albertos Onrubia, del Club Ciclista Riaza, tercer amb 28:52.

### Reconeixement als corredors locals

La prova va premiar també els millors participants del municipi. En categoria femenina local, Marcia Alejandra Espinoza Díaz, d’Orpesacorre, va aconseguir la primera posició amb 38:16, seguida de Jana Yna Sobreira de Melo, amb 43:19, i Loida Sánchez Sánchez, amb 47:21.

En categoria masculina local, Roberto Barrio es va imposar amb 35:14, per davant de Marcos Jesús Álvarez Hernández, d’Orpesacorre, amb 36:11, i Lluís Peral Bomboní, també d’Orpesacorre, amb 36:12.

L’alcalde d’Orpesa, Rafael Albert, ha destacat la trajectòria d’una prova que s’ha convertit en una cita habitual de l’estiu i ha posat en valor la resposta dels participants.

**La XXII Volta a Peu Vila d’Orpesa va tornar a combinar esport popular, participació familiar i ambient als carrers**, consolidant una competició que continua sumant edicions dins de la programació esportiva del municipi.

#Orpesa #VoltaAPeu #Atletisme #Esport #VilaDOrpesa #EsportPopular #PlanaAlta #Castelló

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
