---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/22456/luji-obri-el-2-de-setembre-la-matricula-per-a-deu-tallers-culturals-del-curs-202"
title: "L’UJI obri el 2 de setembre la matrícula per a deu tallers culturals del curs 2026-2027"
article_type: "Article"
description: "Teatre, dansa contemporània, música, fotografia i cinema centren una oferta oberta tant a la comunitat universitària com al públic general"
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.normal.93bedc65b548ca7c.bm9ybWFsLndlYnA%3D.webp"
date_published: "2026-08-30T12:44:00+02:00"
date_modified: "2026-08-31T12:46:50+02:00"
tags:
  - "#Castelló"
  - "#Cultura"
  - "#Formació"
  - "#UJI"
author_name: "12:45 Javier Santiago"
---

# L’UJI obri el 2 de setembre la matrícula per a deu tallers culturals del curs 2026-2027

La Universitat Jaume I tornarà a apostar per la formació cultural durant el curs 2026-2027 amb **deu propostes impulsades pel Servei d’Activitats Socioculturals (SASC)**. El període de matriculació s’obrirà el pròxim **2 de setembre** i l’oferta estarà dirigida tant a membres de la comunitat universitària com al públic en general.

Una part important dels cursos es concentra en les arts escèniques. L’Aula d’Arts Escèniques Carles Pons oferirà **sis propostes vinculades al teatre i a la dansa contemporània**, amb l’objectiu de fomentar les capacitats creatives i facilitar una aproximació pràctica a estos llenguatges artístics.

En l’àmbit teatral, s’han programat els cursos d’iniciació al teatre, dirigit per Regina Prades; interpretació teatral, impartit per Cesca Salazar; i escenes de pràctica teatral, coordinat per Joan Comes. **Cada una d’estes tres formacions tindrà una duració de 144 hores.**

L’oferta es completa amb tres nivells de dansa contemporània impartits per Èrica Galmes, amb **70 hores de formació per nivell**.

La música també tindrà un pes destacat. El SASC mantindrà els tallers de **Jazz i Big Band i Cant Coral**, dirigits per Víctor Colomer i David Pastor en el primer cas, i per Diego Alamar en el segon. L’alumnat participant formarà part dels concerts que l’Orfeó UJI i la Big Band UJI celebraran al llarg del curs acadèmic.

En l’àmbit visual, Julián Barón dirigirà el taller **«Contar amb imatges. Accions i recursos per a la creació de projectes fotogràfics»**, centrat en la narrativa visual i en l’ús de les imatges com a eina per construir i explicar històries.

A més, l’Aula de Cinema i Creació Juvenil oferirà una nova edició del taller de vídeo i cinema **SECQüeNCIA ZERO**, dirigit per Natalia Guerrero amb la col·laboració d’Elena Escura i Eli Trilles. La proposta abordarà el procés de creació audiovisual i tindrà com a objectiu final **la realització d’un curtmetratge**.

Amb esta programació, la Universitat Jaume I manté la formació cultural com un dels eixos de la seua activitat universitària durant el nou curs.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
