---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/23313/tres-federacions-veinals-de-castello-rebran-13975-euros-per-a-fomentar-la-partic"
title: "Tres federacions veïnals de Castelló rebran 13.975 euros per a fomentar la participació ciutadana"
article_type: "Article"
description: "Les ajudes de la Diputació finançaran formació, tallers i activitats de coordinació de COASVECA, FEDASCICA i UPACS."
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.normal.bcf4515939222820.bm9ybWFsLndlYnA%3D.webp"
date_published: "2026-11-02T11:46:00+01:00"
date_modified: "2026-11-02T11:47:30+01:00"
tags:
  - "#AssociacionsVeïnals"
  - "#Castelló"
  - "#Diputació"
  - "#ParticipacióCiutadana"
author_name: "11:46 Jaime Perlado"
---

# Tres federacions veïnals de Castelló rebran 13.975 euros per a fomentar la participació ciutadana

La Junta de Govern de la Diputació de Castelló ha aprovat la concessió de **13.975 euros en subvencions a tres federacions d’associacions veïnals** per a desenvolupar activitats de promoció de la participació ciutadana i reforçar la cooperació entre les entitats de la província.

Les beneficiàries són la **Federació Coordinadora d’Entitats Ciutadanes de Castelló (COASVECA)**, la **Federació d’Associacions Ciutadanes de Castelló (FEDASCICA)** i la **Unió Provincial d’Associacions de Castelló (UPACS)**.

**COASVECA rebrà 5.000 euros** per a desenvolupar el programa de Formació Veïnal 2026, titulat **«Junts per la participació»**. La iniciativa s’emmarca en les activitats dirigides a promoure la implicació ciutadana a través del moviment associatiu.

Per la seua banda, **FEDASCICA disposarà de 3.975 euros** per a dur a terme actuacions destinades a millorar la coordinació i l’harmonització entre les associacions que integra.

La tercera ajuda correspon a **UPACS, que rebrà 5.000 euros** per a organitzar tallers relacionats amb la **formació, el medi ambient i la participació ciutadana**.

Les subvencions permetran impulsar jornades, tallers i altres iniciatives amb un doble objectiu: facilitar la participació de la ciutadania i millorar les relacions entre les associacions agrupades en aquestes federacions.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
