---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/8766/falomir-reivindica-el-pla-de-recuperacio-del-govern-com-a-una-oportunitat-histor"
title: "Falomir reivindica el Pla de Recuperació del Govern com a “una oportunitat històrica de transformar els centres urbans i rehabilitar els nostres barris”"
article_type: "Article"
description: "El dirigent socialista es reuneix amb un grup de veïns i veïnes de Sogorb per observar de primera mà l’estat de degradació del nucli antic"
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.grande.bf2766060f07d1c6.494d475f373338385f6772616e64652e6a706567.jpeg"
date_published: "2022-05-22T12:05:00+02:00"
date_modified: "2022-05-21T12:08:07+02:00"
tags:
  - "PSPV-PSOE"
  - "samuel falomir"
---

# Falomir reivindica el Pla de Recuperació del Govern com a “una oportunitat històrica de transformar els centres urbans i rehabilitar els nostres barris”

![IMG_7388](/download/multimedia.normal.b702373d4b35e71e.494d475f373338385f6e6f726d616c2e6a706567.jpeg)

El secretari general del PSPV-PSOE de la província de Castelló, Samuel Falomir, ha reivindicat, en una visita recent a Sogorb, l'**oportunitat històrica que suposa el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència impulsat pel Govern de Pedro Sánchez**per a rehabilitat dels barris i els centres urbans. "Amb aquestes ajudes, municipis com Sogorb tenen l'ocasió d'extraure tot el potencial que té el seu nucli antic com a patrimoni històric", ha afirmat.

Durant la visita, **Falomir ha tingut l'oportunitat de reunir-se amb una associació de veïns i veïnes en el passeig de Sopeña**, els quals li van traslladar la seua preocupació per la gran degradació del patrimoni arquitectònic municipal i la falta de mesures per a prevenir-ho per part de l'Ajuntament. En aquest sentit, el secretari general ha destacat el Programa d'Ajudes a les Actuacions de Rehabilitació a Nivell de Barri de la Generalitat, amb un pressupost de 87,5 milions d’euros, com "una mesura de gran importància que permetrà a la ciutadania de Sogorb i de tota la Comunitat Valenciana millorar els seus habitatges i viure en condicions més dignes, així com la urbanització d'espais públics que renoven la imatge dels municipis".

Falomir ha estat acompanyat pel secretari general local, Jose Francisco Morro, i la portaveu del grup municipal en l'Ajuntament, Inma Mouriño. Morro ha afirmat que "**Sogorb necessita un govern municipal que aporte solucions i que mobilitze tots els recursos al seu abast** per a frenar la degradació del cas antic". Així, Mouriño ha destacat el treball que realitza el Partit Socialista dia a dia en el municipi "per a millorar la vida de les persones i representar una alternativa de progrés que faça del nostre un municipi referent en tota la comarca".

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
