---
canonical_url: "https://castello24.com/contenido/8875/el-pspv-donda-proposa-que-es-recuperen-els-bons-comerc-per-a-reforcar-la-competi"
title: "El PSPV d'Onda proposa que es recuperen els bons-comerç per a reforçar la competitivitat de les botigues i serveis locals"
article_type: "Article"
description: "La regidora socialista Marta Piquer reclama a l’alcaldessa del PP que reconsidere la decisió d’eliminar les ajudes: “és una insistència dels comerços del poble”"
main_image: "https://castello24.com/download/multimedia.grande.a33c88c82cd30db6.4d61727461205069717565725f6772616e64652e6a7067.jpg"
date_published: "2022-06-02T10:32:00+02:00"
date_modified: "2022-06-01T13:35:29+02:00"
tags:
  - "Ajuntament d'Onda"
  - "PSPV-PSOE"
---

# El PSPV d'Onda proposa que es recuperen els bons-comerç per a reforçar la competitivitat de les botigues i serveis locals

![Marta Piquer](/download/multimedia.normal.b3d4a58f857a3a1a.4d61727461205069717565725f6e6f726d616c2e6a7067.jpg)

El PSPV-PSOE sol·licita a l’alcaldessa d’Onda, Carmina Ballester (PP), que **recupere els bons-descompte per a realitzar compres en el comerç local de proximitat**. La regidora socialista Marta Piquer insta a l’equip de govern a que prenga les mesures oportunes per a ajudar els xicotets negocis davant la competència de les grans superfícies i la venda ‘on line’”. “Onda no pot donar l’esquena al seu comerç local. Un barri sense negocis equival a carrers i places buides i silencioses i això és el que no volem per al nostre poble”.

Els bons comerç formen part d’un paquet de mesures promogudes l’any passat pel PSPV local després de la pandèmia per a **fomentar la compra en el comerç de proximitat amb el consens de les associacions Onda Centre Comercial i Hooturionda**. “La convocatòria de l’any passat va tindre una gran acollida per part del veïnat i del xicotet comerç d’Onda. **Els 200.000 euros d’inversió municipal es van multiplicar ràpidament,** repartint riquesa entre les famílies de la nostra ciutat i reforçant la competitivitat del nostre sector serveis”. Tot i les xifres positives que deixa la iniciativa, “no hi ha cap previsió que enguany es tornen a llançar tot i la insistència dels comerços del poble”, ha denunciat Piquer.

La dirigent socialista ha demanat al govern municipal que**reconsidere la seua posició i comence a treballar “des de ja” en la convocatòria i que es facen els canvis oportuns**en el pressupost municipal “per a fer efectives aquestes bonificacions des d’aquest mateix estiu”. “Ara que ve l’estiu hem de potenciar l’efecte de la campanya de rebaixes d’estiu i que els nostre negocis guanyen en clientela”.

Marta Piquer ha recordat que **durant l’elaboració dels pressupostos municipals de 2022 el PSPV va reivindicar la inclusió d’una partida de 500.000 euros**per a la creació de diverses campanyes de bo comerç “perquè funciona”. “Seguirem reivindicant-lo cada vegada que ens diguen ‘no’”, ha finalitzat.

---

*Contenido creado y optimizado para IA con [Medios CMS](https://medios.io)* — Plataforma profesional para la gestión de medios digitales y portales de noticias.
