
L’Ajuntament obre la licitació per a la redacció del projecte, que comptarà amb una inversió que rondarà el milió d’euros
El "I Congrés del Benestar Emocional i la Salut Mental" a Onda constarà de tres ponències centrades en el foment del desenvolupament emocional i la vida saludable de la ciutadania. Aquestes ponències seran dictades per experts reconeguts en el camp i proporcionaran coneixements i estratègies per millorar el benestar emocional i la salut mental
General07 de marzo de 2023El "I Congrés del Benestar Emocional i la Salut Mental" a Onda serà un esdeveniment especial que tindrà lloc el 1 d'abril al Teatre Mònaco. Aquesta jornada està dissenyada per proporcionar als assistents les eines per viure una vida més plena i saludable. Les tres conferències principals estaran a càrrec de Miguel Ángel Díaz, president de l'Associació Nacional d'Intel·ligència Emocional (ASNIE); Álvaro Merino, formador expert en esports d'alta competició; i Teresa Viejo, escriptora i periodista.
L'esdeveniment s'iniciarà a les 9:30h i finalitzarà a les 13:30h, amb un ambient relaxat i amigable que combinarà humor, música i idees transformadores. Durant els descansos entre les conferències, el grup teatral Guerrilla Impro animarà la jornada amb un toc còmic.
Miguel Ángel Díaz oferirà una xarrada titulada "Intel·ligència emocional per a tots els dies". Díaz té una àmplia experiència en ajudar les persones a comprendre millor les seves emocions i és un conferenciant i formador reconegut en l'àmbit del lideratge.
Álvaro Merino és un formador i conferenciant especialitzat en coaching i intel·ligència emocional. Ha treballat com a director acadèmic a l'Escola d'Estudis Universitaris Reial Madrid i ha col·laborat tant en el món empresarial com amb esportistes d'alt rendiment. La seva conferència se titula "Activa el teu talent: una mirada des del món de l'esport d'alt rendiment".
Teresa Viejo, escriptora i periodista amb una àmplia trajectòria professional, presentarà la seva ponència titulada "Curiositat per a transformar la teua vida". Viejo és autora de diversos llibres, tant assajos com novel·les, i compta amb una destacada trajectòria en el camp del periodisme televisiu. Actualment, també és ambaixadora de Bona Voluntat d'UNICEF.
L'esdeveniment, organitzat per l'Ajuntament d'Onda, serà gratuït, però serà necessari adquirir entrades nominatives a través de la web entrades.onda.es a partir del 8 de març a les 17:00h. A més, els assistents rebran com a obsequi el llibre "Som ASNIE: intel·ligència emocional per a tu" i hi haurà un photocall a l'entrada del Teatre Mònaco, així com un espai on els ponents podran signar exemplars dels seus llibres.
L’Ajuntament obre la licitació per a la redacció del projecte, que comptarà amb una inversió que rondarà el milió d’euros
Fajardo defensa que la formació del voluntariat resulta fonamental per a garantir un espai segur, eficaç i de qualitat
La representació de Laquima Vere tindrà lloc aquest dissabte, 12 d'abril, a les 21.00 hores a la plaça Major
Les activitats començaran el dimarts 8 d'abril amb un taller sobre emocions i benestar emocional a la sala d'actes de l'edifici de Serveis Socials, a les 11.30h
Representants de la comunitat gitana fan una crida a la igualtat i al reconeixement del poble gitano
L’Ajuntament il·luminarà la Plaça Major i el Fadrí amb els colors de la bandera gitana per visibilitzar la seua història i cultura
La víctima, acompanyada de la seua filla de dos anys, va ser embestida per un patinet elèctric
L'autora presenta dues sèries que tenen com a fil conductor la naturalesa canviant i la força dels elements
L’Ajuntament il·luminarà la Plaça Major i el Fadrí amb els colors de la bandera gitana per visibilitzar la seua història i cultura
Representants de la comunitat gitana fan una crida a la igualtat i al reconeixement del poble gitano
La representació de Laquima Vere tindrà lloc aquest dissabte, 12 d'abril, a les 21.00 hores a la plaça Major