
L'Ajuntament de Nules ha posat en marxa una nova campanya amb l'objectiu de fomentar les compres al comerç local amb motiu del Dia de la Mare, que se celebra el pròxim diumenge
Redacció


Nules ha començat aquesta setmana una nova campanya de promoció del comerç local, amb motiu del Dia de la Mare que se celebra el primer diumenge del mes de maig, i dona continuïtat de nou al lema “Les teues compres a Nules.
"Tenen premi!”.Per tant, en aquesta ocasió les compres fetes entre els dies del 3 d’abril al 7 de maig poden tindre premi, donat que se sortejarà, per una banda, un cap de setmana per a dos persones a l’Hotel El Palasiet de Benicàssim; i per un altra,fins un total de cinc sopars o dinars per a dos persones en restaurants de la localitat.
De la mateixa manera que en les campanyes anteriors, per a participar hi ha que introduir a l’urna instal·lada als baixos de l’edifici de l’antiga Cambra Agrària el tiquet o tiquets de compra per un import mínim de 50 euros juntament amb la butlleta de participació.
Així doncs, cal assenyalar que les compres es poden fer en qualsevol dels establiments de la població, i els tiquets que hi ha que presentar poden ser de diferents comerços sempre que les compres arriben als 50 euros, o simplement es pot participar amb un sol tiquet d’un import mínim de 50 euros. El sorteig
tindrà lloc dilluns, 8 de maig, a les 9 del matí als baixos de la Cambra Agrària.




Oropesa del Mar amplia el seu Recorregut Poètic amb un homenatge a Encarna Llorens Claret
L'Ajuntament instal·la una placa commemorativa amb un poema de l'autora per reconéixer la seua trajectòria i enriquir el patrimoni cultural del municipi.

Nules dona el tret d'eixida a les festes de Sant Roc i Sant Bartomeu amb el repartiment del programa
La Reina i les Dames de la Vila han entregat els llibres de festes al veïnat, mentre la localitat es prepara per a un mes d'agost ple d'actes festius, taurins, culturals, esportius i religiosos.

VOX defensa en el ple un model de participació juvenil "lliure" i avala la rehabilitació de La Pèrgola

La Generalitat autoritza el retorn de prop de 2.400 veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó


