
La ciutat reunirà del 7 al 9 de novembre participants de tota Iberoamèrica per fomentar vocacions científiques juvenils i acostar la ciència al gran públic.
El president de la Diputació de Castelló, José Martí, ha demanat a la població que extremi les precaucions per prevenir incendis forestals durant les vacances de Setmana Santa. Martí ha recordat que està prohibit cremar restolls, ja que aquesta pràctica pot provocar ràpidament un incendi descontrolat
06/04/2023Sembla que la Diputació de Castelló ha pres serioses mesures per garantir la prevenció d'incendis forestals durant la Setmana Santa. Amb la mobilització de 160 efectius terrestres, 35 camions autobomba i 3 mitjans aeris, juntament amb altres recursos disponibles, s'està realitzant una vigilància i prevenció intensiva en tota la província.
El president de la Diputació, José Martí, ha demanat la col·laboració de tota la població per ser extremadament cautelosos i evitar qualsevol acció que pugui suposar un risc d'incendi forestal. És crucial recordar que l'incendi de Villanueva de Viver encara no està totalment apagat i que les autoritats continuen treballant en aquesta àrea afectada.
Així mateix, cal tenir en compte que està prohibit fer qualsevol tipus de crema de restolls, fins i tot amb autorització prèvia de la Generalitat Valenciana. És essencial ser conscients dels perills i prendre totes les precaucions necessàries per protegir els espais forestals i evitar l'aparició d'incendis.
La ciutat reunirà del 7 al 9 de novembre participants de tota Iberoamèrica per fomentar vocacions científiques juvenils i acostar la ciència al gran públic.
La iniciativa arriba als pobles de menys de 1.000 habitants per conscienciar i formar sobre la importància de protegir el patrimoni natural.
Una enquesta revela que la joventut agrària reclama suport real, formació pràctica i una major rendibilitat per a garantir el relleu generacional al sector.
L'escorta nord-americà, jove i amb gran projecció, aterra a Castelló per aportar talent, intensitat i capacitat anotadora a l'equip de José Luis Pichel.
Un cap de setmana intens que comença el divendres 11 de juliol, a les 22.00 h, a la plaça Major
L'actuació compta amb una inversió de 41.612 euros i es preveu que els panells instal·lats subministren el 15% del consum de l'edifici