
Onda impulsa els treballs de desbrossament per a millorar la seguretat i accessibilitat dels camins rurals
L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal
L'última informació disponible indica que hi ha 238 persones ingressades per COVID-19 en els hospitals de la Comunitat Valenciana. D'aquestes, 6 es troben en unitats de cures intensives (UCI)
22/04/2023La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha informat sobre les dades actualitzades del coronavirus a la Comunitat Valenciana. Des de l'última actualització divendres passat, s'han registrat 940 nous casos confirmats de COVID-19 a través de proves PCR o tests d'antígens. A continuació es detallen els nous casos per províncies:
Castelló: 193 nous casos (197.296 en total).
Alacant: 275 nous casos (537.671 en total).
València: 472 nous casos (857.670 en total).
Dels 940 nous casos, 632 corresponen a persones majors de 60 anys. La distribució per províncies és la següent:
Castelló: 149 casos majors de 60 anys.
Alacant: 181 casos majors de 60 anys.
València: 302 casos majors de 60 anys.
Pel que fa als hospitals valencians, actualment hi ha 238 persones ingressades per COVID-19. D'aquestes, 6 es troben en unitats de cures intensives (UCI). A continuació es detalla la distribució per províncies:
Castelló: 26 ingressats, amb 2 en UCI.
Alacant: 54 ingressats, amb 2 en UCI.
València: 158 ingressats, amb 2 en UCI.
En les últimes 24 hores s'han notificat 10 defuncions relacionades amb el coronavirus. Totes aquestes defuncions s'han produït en els últims 7 dies i el total de defuncions des de l'inici de la pandèmia és de 10.486. La distribució per províncies és la següent:
Castelló: 1.269 defuncions.
Alacant: 3.972 defuncions.
València: 5.245 defuncions.
És important seguir les indicacions de les autoritats sanitàries i prendre les precaucions necessàries per prevenir la propagació del virus. Les dades poden canviar i és recomanable consultar fonts oficials per a obtenir la informació més actualitzada.
L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal
Un simple anàlisi de sang permet detectar alteracions cromosòmiques com la síndrome de Down a partir de la setmana 10 de gestació
La institució provincial ha incrementat de 24 a 34 els punts de recàrrega
La institució provincial s’alia amb la Universitat ISIA de Roma per portar noves oportunitats a l’interior.
El centre oferirà 80 places residencials i 40 de centre de dia.
La intervenció s’emmarca dins del Pla d’Asfaltats i tindrà un termini d’execució de 10 mesos.