
Els treballs formen part de la recta final de les obres de la Zona de Baixes Emissions.
En el Dia Internacional de la Mare Terra, l'obra conceptual i col·lectiva "Romalda" a Castelló acollirà la lectura d'un manifest amb l'objectiu de conscienciar sobre la importància de protegir la terra i els seus ecosistemes
22/04/2023Sis persones de diferents edats i sexes han llegit un document reivindicatiu davant de "Romalda", una balena de 22,5 metres, destacant-la com una intervenció sociocultural per a sensibilitzar el públic sobre la cura de les persones i del planeta. Aquest document insta a intervenir i protegir el medi ambient, la naturalesa i la biodiversitat, així com a exigir polítiques urgents i concretes per a revertir l'emergència climàtica.
El manifest reconeix que estem en un punt d'inflexió i que és necessària una acció immediata per part de l'associació de Castelló i de la ciutadania en general. També advoca per oferir recursos transformadors mitjançant l'educació, l'agroecologia i les bones pràctiques dels 17 objectius de desenvolupament sostenible, amb una perspectiva de ciutat educadora.
Els tallers, la xarrada del filòsof Feliciano Moyargo sobre el seu assaig "La fórmula del bé" i la sessió de biodansa han posat fi a aquestes dues jornades en què "Romalda", la balena de més de 22 metres, ha servit com a punt de trobada i reflexió. Aquest projecte ha estat dirigit i coordinat per Rafa Gallent.
Els treballs formen part de la recta final de les obres de la Zona de Baixes Emissions.
La fira se celebrarà del 27 al 30 de novembre i promet novetats per a seguir sent un referent nacional.
L'IBI baixarà un 2% més, acumulant un 8% de reducció en la legislatura.
Les ajudes es destinen a les cinc confraries que formen part Fedcopesca.
Les millores inclouen més visites als centres, l'ampliació de la plantilla i el reconeixement de la seua funció.
La cita tindrà lloc el 31 d'octubre a l'Auditori i Palau de Congressos, amb una nova obra de Ximo Fabregat.