
Eduardo del Pozo, membre de Ciutadans (CS), ha assumit l'engagement de reobrir l'ambulatori de la Marjaleria.
Andrea AndreuEl candidat de Ciutadans per a les pròximes eleccions municipals de Castelló, Eduardo del Pozo, juntament amb els seus companys de candidatura municipal, Enrique Guimerà i Virgínia Bueno, han visitat la zona de la Marjaleria per a conéixer les reivindicacions dels seus veïns. Durant la visita, han pogut constatar la falta d'un centre d'atenció primària i les dificultats d'accés als serveis de salut que això comporta per als més de 5.000 habitants d'aquesta zona.
Del Pozo considera que és necessari i urgent reobrir l'ambulatori de la Marjaleria per a atendre adequadament les necessitats sanitàries d'aquesta àrea. Segons el candidat, l'ambulatori ja disposa de la infraestructura i els recursos necessaris, i només falta la contractació del personal sanitari per a poder prestar servei als matins.
Amb aquesta proposta, el candidat de Ciutadans reafirma el seu compromís amb la millora de la sanitat a Castelló i destaca la importància de garantir l'accessibilitat als serveis de salut a tots els veïns de la ciutat.


Castelló afronta el dia més intens de l'onada de calor amb temperatures pròximes als 40 graus i un elevat risc d'incendis

Castelló desplega un ampli dispositiu de seguretat amb més de 500 serveis per a la Nit de Sant Joan i les festes de Sant Pere

El Camí de l'Obra estrena nou asfalt després de 40 anys sense una actuació integral i una inversió de 850.000 euros

Montán celebrarà l'11 de juliol la XV Fira de l'Oli amb degustacions, showcooking i el protagonisme de la varietat única Temprana

TVCS retransmetrà en directe el gran Bou de Sant Joan de Puçol, una de les cites taurines més esperades de l'any




