
L'Aeroport de Castelló ha participat en la fira de connectivitat aèria Routes Europe, una important trobada internacional que reuneix professionals del sector de l'aviació i les rutes aèries.
Redacció


L'Aeroport de Castelló participa activament a 'Routes Europe', el principal certamen de connectivitat aèria a Europa, que se celebra del 9 al 11 de maig a Lodz, Polònia. Durant aquest esdeveniment, l'aeroport té una sèrie de trobades programades amb professionals del sector de l'aviació comercial.
En primer lloc, hi ha reunions previstes amb diverses línies aèries per discutir el desenvolupament de noves connexions aèries. Aquestes trobades tenen com a objectiu atraure més rutes i operadors a l'Aeroport de Castelló.
D'altra banda, es realitzaran reunions amb representants d'aeroports que ja estan connectats amb l'Aeroport de Castelló. Es destacarà una trobada especial amb l'Aeroport de Roma Fiumicino, en vista de l'estrena de la nova ruta Castelló-Roma a partir del 3 de juny. Aquesta reunió busca establir una col·laboració efectiva per a aquesta nova ruta.


A més, hi ha una reunió planificada amb representants de l'Aeroport de Hannover per continuar treballant en el projecte de posada en marxa d'una connexió entre Castelló i aquesta ciutat alemanya a partir de l'any vinent. Aquesta iniciativa té com a objectiu millorar les comunicacions entre la Comunitat Valenciana i la regió de Baixa Saxònia, que comparteixen una vinculació amb Volkswagen i els seus plans de gigafactories en ambdós territoris.
En resum, la participació de l'Aeroport de Castelló a 'Routes Europe' representa una oportunitat per a establir noves connexions, ampliar la seva xarxa de rutes i fomentar el desenvolupament de l'aviació comercial a la regió.


Castelló millorarà els accessos al CEIP Enric Soler i Godes amb un nou pas per als vianants i més seguretat viària

La Guàrdia Civil investiga un home a Vinaròs per simular presumptament un robatori per cobrar l’assegurança del mòbil

La Plaça Major celebrarà els 775 anys de Castelló amb un gran tribut gratuït a Mecano
El grup Dalí actuarà este dissabte 5 de setembre, a les 21.30 hores, amb un espectacle de 90 minuts que recuperarà alguns dels grans èxits de la banda dels anys 80. L’entrada serà gratuïta.

El Gurugú estrena este dissabte el Castellón Beach Festival amb deu hores d’esport, música i oci

La Diputació culmina la restauració de les pintures murals de l’ermita de l’Avellà de Catí





