
L'Ajuntament de Sant Jordi té com a prioritat millorar el servei que reben les famílies que tenen persones amb discapacitat.
Redacció
L'Ajuntament de Sant Jordi, representat per l'alcalde Iván Sánchez Cifre, ha demostrat el seu compromís amb les famílies que tenen persones amb discapacitat al seu càrrec, signant un conveni de col·laboració amb l'Associació de Familiars Residents amb Discapacitat de Benicarló (AFARE). Mitjançant aquest conveni, l'ajuntament destinarà 3.000 euros anuals per finançar les activitats d'aquesta associació, que presta servei al municipi.
L'alcalde ha destacat la importància d'aquesta iniciativa, ja que l'associació ofereix un servei valuós i imprescindible per a les famílies que en necessiten. Sánchez Cifre ha subratllat el compromís de l'ajuntament amb tots els veïns, especialment amb aquells que enfronten dificultats per a millorar la seva qualitat de vida.
Aquesta acció s'emmarca en les polítiques de l'ajuntament per promoure la igualtat d'oportunitats entre tots els veïns, independentment de les seves capacitats físiques i psíquiques. L'objectiu és treballar en la millora contínua de la qualitat de vida de tots els habitants del municipi.


Les Alqueries presenta esta nit a Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Les Alqueries es bolca amb la presentació de Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Castelló desplegarà una gran programació científica, cultural i familiar per a l'eclipsi total de Sol del 12 d'agost

La Conselleria de Sanitat reobrirà este estiu el consultori auxiliar de la Marjaleria


