
Els corresponsals joves d'Almenara es reuneixen per a fer propostes per a la pròxima programació juvenil.
Redacció
La regidoria de Joventut d'Almenara va acollir una reunió del grup de corresponsals joves de la localitat al Casal Jove dissabte passat. Aquesta reunió és una oportunitat perquè els joves puguin expressar les seves propostes i participar activament en la vida juvenil de la localitat.
És molt positiu que les propostes dels joves hagin estat transmeses a la regidoria de Joventut, ja que això permetrà que aquestes propostes es considerin per a les futures activitats de la programació estiuenca. És important valorar i adaptar aquestes propostes perquè reflecteixin els interessos i les necessitats dels joves d'Almenara.
La participació de l'equip de corresponsals d'Almenara en la trobada de corresponsals de Castelló Sud a Moncofa el mes vinent és una gran oportunitat per a connectar amb altres joves de la comarca i intercanviar experiències i idees. Aquest tipus de trobades són importants per a fomentar la col·laboració i el treball conjunt entre les diferents localitats en qüestions juvenils.


Castelló acull este diumenge The Millars, una prova ciclista internacional amb prop de 2.000 participants
El recorregut de 156,7 quilòmetres travessarà més de 20 municipis i reunirà ciclistes de 36 nacionalitats

Nules acull el 29 de març una trobada mundial sobre la conservació de la biodiversitat agrícola
La jornada inclourà intercanvi de llavors tradicionals, activitats divulgatives i propostes obertes a tota la ciutadania


El PSPV acusa el govern de Castelló d’incomplir promeses en l’àrea de benestar social


