
L'Ajuntament de Nules ha anunciat que es durà a terme la restauració del mosaic ceràmic original del Mercat Municipal.
Redacció


És una excel·lent notícia que l'Ajuntament de Nules hagi decidit restaurar el mosaic ceràmic original del Mercat Municipal. És important preservar i posar en valor aquesta peça del patrimoni local, ja que té un significat històric i cultural per al municipi.
La col·laboració amb l'artista ceràmic Daniel Falomir i el restaurador ceràmic Francesc Chiva, amb experiència en aquest tipus de treballs, garantirà una restauració professional i de qualitat. La restauració no només consistirà en recuperar la peça original, sinó que també es crearan rèpliques exactes per a reposar-les a la seva ubicació original a la façana del Mercat Municipal.
Aquesta iniciativa no només millorarà l'estat de conservació del mosaic ceràmic, sinó que també enriquirà l'aspecte exterior de l'edifici, restituïnt-li el seu aspecte original i dotant-lo d'un valor patrimonial addicional. És un pas important per preservar la història i la identitat cultural de Nules per a les generacions futures.


La Diputació ampliarà el pla d’enllumenat eficient a municipis de menys de 1.000 habitants


El PPCS demana més seguretat a l’interior amb inversions en casernes i vigilància rural

La Diputació destina més d’1 milió d’euros a conciliació familiar en pobles menuts


