
El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha afirmat que l'episodi de pluges que ha afectat la Comunitat Valenciana està "començant a normalitzar-se".
Redacció


El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha informat que l'episodi de pluges que ha afectat la Comunitat Valenciana comença a normalitzar-se i no s'han registrat incidències greus, ni a nivell de persones ni de danys materials. Tot i això, en algunes comarques com la Vall d'Albaida, el Comtat o el Baix Segura s'han superat els 150 litres per metre quadrat.
Ximo Puig ha qualificat de positiva i beneficiosa la pluja per als camps i ha destacat que es manté la preemergència en tot el territori per a controlar l'evolució de les precipitacions, ja que es preveuen pluges intenses en alguns punts.
S'ha activat un dispositiu amb més de 800 efectius, que ha estat treballant principalment en tasques de prevenció i que està preparat per actuar en cas d'incidències puntuals. Fins ara, només s'han reportat algunes incidències en camins rurals.


Es espera que aquest dimecres es pugui reprendre l'activitat normal als centres educatius dels municipis on s'han suspès les classes. En la reunió també han participat la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, el secretari autonòmic d'Emergències, José María Ángel, i el director general d'Interior, Salvador Almenar.


Castelló recrearà els seus orígens amb set visites teatralitzades gratuïtes pel 775 aniversari

Castelló commemora els 750 anys de la mort de Jaume I amb una exposició i unes jornades d’estudi

L’Hospital General de Castelló supera els 500 procediments de neuroradiologia intervencionista en tres anys

València ix al carrer en suport a Ceuta després dels episodis de finals de juliol

Castelló ix al carrer en suport a Ceuta amb dos concentracions simultànies





