
La Generalitat invertirà prop de 500.000 euros en accessibilitat i patrimoni a Tales i Suera
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
El Museu del Taulell acull l'acte de final de curs i una exposició amb obres fetes pels alumnes
05/06/2023Onda ha clausurat el seu Programa Municipal d'Activitats Formatives del curs 2022-2023 amb èxit gràcies als més de 700 alumnes matriculats en les 52 especialitats impartides. El Museu del Taulell Manolo Safont ha acollit l'acte de clausura i l'exposició amb algunes de les obres fetes per l'alumnat al llarg de les classes.
El Programa ha destacat per la seua àmplia oferta, amb cursos molt demandats i totalment consolidats com els de pintura, dibuix, patchwork i costura. També hi ha alguns que se centren en la cultura ondense com els de pintura sobre taulell o corda seca i el de tècniques de decoració ceràmica.
Destaquen els cursos centrats en vida i hàbits saludables com a ioga, taitxí, mindfulness, estiraments en cadenes musculars, dansa fit i danzaterapia. D'altra banda, hi ha hagut cursos per a capacitar als veïns en tasques d'informàtica i administració electrònica com ‘Aprén a utilitzar el teu ordinador’ i gestions amb l'Administració amb el certificat digital.
A l'acte de clausura han acudit l'alcaldessa d'Onda, Carmina Ballester, el regidor d'Educació, Vicente Ramón, membres de la corporació municipal, monitors i alumnat dels cursos.
Ballester ha lloat la “dedicació dels monitors, que han donat el millor de si, i que ha sigut imprescindible en l'èxit dels cursos”. L'alcaldessa ha assenyalat que la gran majoria de matriculades són dones, la qual cosa “demostra que ocupen espais importants en la formació i en la superació personal”.
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
L’Escola de Dansa destinarà la recaptació a l’ONG Tupay que treballa per l’educació a zones rurals del Perú
Aquesta nova iniciativa aplega als grups Venta Nova, Racó del Mercader, Reyes, Las Galeras i Rafalafena
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
El Saló de Plens de l’Ajuntament acull l’acte d’homenatge institucional a la Banda Municipal
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025