
Més de 90 estudiants d'Onda usen el servei d'autobús gratuït per a anar a les proves d'accés a la universitat
Redacció


Més de 90 estudiants d'Onda s'han inscrit en el servei d'autobús per a les proves d'accés a la universitat. L'Ajuntament ha noliejat dos autobusos que han eixit a primera hora del matí cap a la Universitat Jaume I.
Sobre aquest tema, el Tinent d'Alcalde de l'àrea de Joventut, Vicent Bou, ha declarat: “Vull donar molts ànims als joves ondenses en aquests exàmens, estic segur que ho aconseguiran”. “El servei d'autobús és fonamental per a garantir un trajecte segur i còmode per als estudiants”, ha afegit.
El servei s'estendrà durant les tres jornades de celebració de les proves: 6, 7 i 8 de juny. L'eixida serà a les 8.00 h. des de l'avinguda Montendre els tres dies. El retorn des de l'UJI serà a les 19.45 h. el 6 i 7 de juny i a les 17.30 h. el dia 8.
Transport durant el curs
Prop de 200 estudiants van tramitar el Carnet Municipal de l'Alumnat per a tindre transport gratuït durant el curs cap als centres educatius de Castelló, Vila-real i la mateixa Universitat Jaume I.
El servei té l'objectiu de garantir el transport segur, amb comoditats; a més d'evitar que l'absència de vehicle personal siga un impediment per a estudiar.


La platja del Serradal mantindrà fins a final d’any les activitats de benestar després de l’èxit de l’estiu

‘Jo compre a la Vall’ sortejarà cinc carros de la compra de 100 euros per la tornada a l’escola

La Fira del Comerç de l’Alcora estrena la Nau BIC de la Reial Fàbrica i amplia la programació

Castelló iniciarà de manera imminent la recuperació dels antics Camps Federatius, tancats des de 2011




