
L’Ajuntament reparteix 12.000 mascaretes entre associacions i entitats de Castelló



L'Ajuntament de Castelló ha iniciat aquesta setmana un repartiment de mascaretes entre les associacions i entitats socials de Castelló que treballen amb persones en situació de vulnerabilitat social, dependència i persones amb discapacitat. Per a això, es va posar en contacte amb les associacions, col·lectius i entitats que integren el Consell municipal de Benestar Social de la ciutat i que treballen amb col·lectius en risc i associacions de dependència i discapacitat per a conéixer les necessitats.
El regidor de Benestar Social, Dependència i Infància, José Luis López, ha explicat que s'han posat en contacte amb 30 associacions que els han fet arribar un primer llistat de petició de màscares. S'ha seguit aquest sistema perquè siga a través de les entitats que treballen amb aquests col·lectius com es realitze la distribució i repartiment. D'aquesta manera, també s'evita una aglomeració en les dependències que emmagatzemen el material sanitari.
El repartiment ha començat aquest dimarts amb la recollida del material per part de Cocemfe Castelló i continuarà en els pròxims dies de manera gradual entre les trenta associacions i entitats socials.




Agricultura impulsa la millora genètica de les varietats tradicionals de tomaca per preservar el patrimoni agrícola valencià


Castelló crea una xarxa de 36 oasis climàtics per protegir la població davant les onades de calor

Castelló reforça la neteja dels camins de la Marjaleria amb una nova actuació a l'Entrador Gavilà


