
Èxit Gastronòmic, El Reconegut Xef Cristian Granero Brilla Amb un 'Showcooking' a la Plaça Maria Agustina
Reconeixement a l'Alta Cuina, L'Esdeveniment s'emmarca en el 'Mes de l'Arròs'
L'alcaldessa confecciona un equip sòlid amb 14 regidories al servei d'Onda i els ondenses
13/06/2023
Redacció
Després de la presa de possessió de la corporació aquest dissabte, el nou Ajuntament d'Onda estarà plenament operatiu la setmana següent. Carmina Ballester, que aquest dissabte revalidarà el càrrec d'alcaldessa, ja ha presentat el nou equip de govern que treballarà al costat d'ella en la legislatura 2023/2027 per a dur a terme el programa electoral i els reptes de futur, amb l'objectiu de no interrompre la gestió municipal.
És un Govern, com ha assenyalat Ballester, “centrat en treballar per millorar la qualitat de vida dels ondenses, per generar noves oportunitats i ocupació a la ciutat i per dur a terme els reptes de desenvolupament sostenible per a deixar una Onda millor a les generacions esdevenidores”. “Aquest és l'equip en el qual els veïns han confiat per a gestionar el progrés d'Onda i no els fallarem”, ha afirmat l'alcaldessa.
Sis àrees i 14 regidories conformen l'organigrama. Ocuparan les tinences d'alcaldia les següents persones: Vicent Bou, María Baila, Juan López, María Prades, José Vicente Iserte i Óscar Valero. María Prades reafirma el seu paper com a portaveu de l'Ajuntament, i Vicent Bou actuarà com el seu adjunt.
Noves regidories
Amb la creació del Departament de Benestar Animal, que coordinarà Paco Pastor; la d'Infància, que dirigirà María Ojeda; Indústria i Grans Projectes Europeus, que assumeix Vicent Bou; i la Nova Oficina d'Atenció al Ciutadà, que gestionarà Juan López; Ballester ha complit la seua promesa electoral.
També és de destacar que a Marta Villanueva se li ha atorgat el control de la nova regidoria per a la dinamització dels centres urbans i barris disseminats.
L'alcaldessa, per part seua, s'ocuparà dels rols de Govern Obert i escolta activa; col·laboració i vincles institucionals entre les entitats locals i altres administracions supralocals; i futur sostenible.

Reconeixement a l'Alta Cuina, L'Esdeveniment s'emmarca en el 'Mes de l'Arròs'

El programa d’obres i serveis ascendeix a 32,5 milions per als exercicis 2026-2027

El consistori destina 900 euros en premis per a incentivar el comerç local

Benjamín Garcés, fundador i CEO, exposa els avanços i reptes de les dues empreses tecnològiques

Els Ajuntaments podran presentar projectes fins al 15 de desembre de 2025

L’herència de Stephen King i l’ombra del cinema de Fincher en la seua narrativa