
L'Agència de Turisme està duent a terme una campanya promocional a Barcelona per donar a conèixer l'oferta de productes turístics del programa CreaTurisme
Redacció


En una iniciativa de promoció turística, Turisme Comunitat Valenciana ha traslladat l'oferta de productes turístics del programa CreaTurisme a Barcelona. En un workshop dirigit a aproximadament 50 agents de viatges, han participat 20 empreses valencianes especialitzades en la comercialització d'experiències turístiques.
L'esdeveniment va tindre lloc a l'espai per a esdeveniments Portal de l'Eixample de Barcelona, on les empreses turístiques valencianes de CreaTurisme van tindre l'oportunitat de presentar les seues propostes d'experiències als agents de viatges de la ciutat comtal.
A més, durant la jornada, la xarxa de CdT i la Diputació de València van oferir una selecció de productes gastronòmics i plats típics de la cuina valenciana, i es va realitzar una demostració de cuina en viu.
Francesc Colomer, secretari autonòmic de Turisme, va destacar la importància d'aquesta acció promocional per a augmentar la presència en el mercat català, que és el quart emissor nacional cap a la Comunitat Valenciana amb una quota del 5,7 %.
En aquest sentit, es va posar èmfasi en l'objectiu de "valorar la diversitat de l'oferta d'experiències disponibles en la Comunitat Valenciana, així com visibilitzar les empreses participants en CreaTurisme".
CreaTurisme és l'estratègia desenvolupada per Turisme Comunitat Valenciana per a fomentar el desenvolupament de programes turístics altament especialitzats i basats en experiències. Actualment compta amb l'adhesió de 1.155 empreses i entitats en quatre àrees: Mediterrani Cultural, Mediterrani Cultural Rutes, Mediterrani Natural-Rural i Mediterrani Actiu-Deportiu.


Morella tanca una Fira 2026 multitudinària amb més de 100 expositors i una forta reivindicació del sector primari

Castelló celebra la Setmana Europea de la Mobilitat amb una macrobicicletada, ITB gratuïtes i activitats als barris

La Universitat Popular de Benicarló amplia l’oferta a 48 grups i avançarà l’inici del curs al 28 de setembre

La Fira del Comerç de l’Alcora estrena la Nau BIC de la Reial Fàbrica i amplia la programació


