
La música prendrà la Plaça Major en un concert solidari pel 54 aniversari del Bar del Mercat
L’esdeveniment del 14 de febrer destinarà tota la recaptació de les consumicions a AFANIAS Castelló
L’estalvi de 700.000 euros anuals proporcionarà una reducció significativa en els costos associats als terrenys de PortCastelló
21/06/2023 Redacció
El Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) publica hui la nova valoració dels terrenys, làmina d'aigua i espais afectats al servei de senyalització marítima dels fars que gestiona l'Autoritat Portuària de Castelló. Aquesta nova valoració suposarà una reducció mitjana d'aproximadament un 10 per cent en les taxes d'ocupació per a les empreses amb concessions en el port, és a dir, un estalvi per als concessionaris d'uns 700.000 euros anuals.
La nova valoració, que entrarà en vigor demà dimecres, afavorirà la captació de noves inversions a PortCastelló i farà que el port siga més competitiu.
Els valors actualment vigents van ser aprovats per Ordre del Ministeri de Foment en desembre de 2007, en una època en què els valors dels terrenys estaven en el seu moment més alt a Espanya. L'Autoritat Portuària va iniciar la tramitació de la revisió dels valors, conscients que això beneficiaria les empreses que integren la Comunitat Portuària.
La valoració actual dels terrenys va entrar en vigor l'1 de gener de 2008. La legislació obliga a la seua revisió en un màxim de deu anys, per la qual cosa en 2017 l'Autoritat Portuària va iniciar els tràmits.
La proposta de valoració ha sigut elaborada i tramitada de conformitat amb el que disposa la i la Marina Mercant i ha obtingut l'informe favorable del Ministeri d'Hisenda i l'Organisme Públic Ports de l'Estat.
La determinació del valor dels terrenys i aigües de la zona de servei dels ports i espais afectats al servei de senyalització marítima és necessària per a determinar la base imposable de la taxa d'ocupació, que es devenga en favor de l'Autoritat Portuària per l'ocupació del domini públic portuari. El valor es determina sobre la base dels criteris de mercat.

L’esdeveniment del 14 de febrer destinarà tota la recaptació de les consumicions a AFANIAS Castelló

Commemoració de les vuit dècades de la recuperació de les festes i els 70 anys de la seua "Lloa a Sant Blai"

Idoia Palomares presenta en TVCS les instal·lacions del carrer Major com a punt clau d'informació i assessorament

L'equip de Jose Escrich s'imposa amb autoritat per 5-1 al CCR Castelldefels i escala posicions

Més enllà de la infància, el calendari vacunal ha d'acompanyar els ciutadans durant tota la vida

El grup Entre Bastidores estrena aquesta proposta contemporània dissabte i diumenge dins del cicle ‘Castelló a Escena’