
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
Aquesta iniciativa té com a objectiu acostar l’oferta cultural a tots els municipis i promoure la participació i el gaudi de les diferents expressions artístiques
21/06/2023La diputada de Cultura en funcions, Ruth Sanz, ha presentat el III Circuit Cultural que, en aquesta ocasió, durà a terme 130 representacions en 121 pobles de la província. En total, han sigut 27 les companyies seleccionades per a aquest circuit, les quals oferiran 45 espectacles diferents. El circuit compta amb un pressupost de 400.000 euros i, en el cas dels municipis amb menys de 1.000 habitants, la diputació sufragarà el 100% de les despeses de l'actuació.
Sanz ha destacat que en la Diputació de Castelló "sempre hem apostat perquè la cultura arribe a tots els pobles sense distincions". "Aquest circuit té com a objectiu recolzar les arts escèniques, la dansa, la música, el teatre de sala i el teatre de carrer de les companyies professionals de la província de Castelló", ha afegit.
A més a més, la diputada en funcions ha subratllat que "sempre hem apostat per una cultura de qualitat per a tots els pobles sense distincions, tenint en compte que la majoria dels pobles de la nostra província tenen menys de 1.000 habitants. Per això, en aquest cas, les actuacions del Circuit són sufragades al 100% per la Diputació de Castelló".
Sanz ha afegit que aquest Circuit "ha sigut l'aposta de la Diputació de Castelló per universalitzar l'accés a la cultura a tots els pobles de Castelló" i ha agraït als professionals que han format part dels comitès d'experts que han seleccionat les obres. "Una tasca important realitzada per professionals de la província, on s'ha prioritzat la qualitat dels espectacles", ha assenyalat.
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
L'alcalde Bernabé Sangüesa destaca la importància d'ambdues actuacions per a la millora dels accessos i la seguretat dels vianants.
La ciutat acollirà 38 espectacles de 24 companyies internacionals en els dos últims caps de setmana de setembre.
Un hivernacle de pitayes a Moncofa, saquejat sense deixar fruita per a la collita
La directiva es posa a buscar un substitut per a reconduir la situació de l'equip
El Consell Sectorial de Comerç acorda un calendari d'accions conjuntes