
Ximo Puig, president de la Generalitat Valenciana, ha ressaltat el "gran potencial" de la indústria aeronàutica vinculada a l'Aeroport de Castelló
Redacció


El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha visitat les instal·lacions de les empreses Arkadia Space i Comet Ingenieria, ubicades a l'Aeroport de Castelló. Durant la visita, ha destacat el "potencial extraordinari" de la indústria aeronàutica associada a l'aeroport i el seu paper com a "gran actiu" per a l'economia de la Comunitat Valenciana.
Arkadia Space es dedica al desenvolupament de motors per a satèl·lits, mentre que Comet Ingenieria, en col·laboració amb IMSdrones, dissenya i construeix drones de darrera generació. El president ha elogiat el "potencial extraordinari" d'aquestes empreses, que formen part d'un ecosistema empresarial que demostra el fort posicionament de la Comunitat Valenciana en aquest àmbit.
A més, el president ha destacat les iniciatives de Formació Professional que s'han posat en marxa a les instal·lacions aeroportuàries, les quals estan orientades a donar suport al sistema productiu i als joves valencians.
Acompanyant al president durant la visita s'han trobat la consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, i la directora general de l'Aeroport de Castelló, Blanca Marín.


La platja del Serradal mantindrà fins a final d’any les activitats de benestar després de l’èxit de l’estiu

Vila-real tanca les festes de la Mare de Déu de Gràcia amb alta participació i poques incidències

Morella tanca una Fira 2026 multitudinària amb més de 100 expositors i una forta reivindicació del sector primari

La Universitat Popular de Benicarló amplia l’oferta a 48 grups i avançarà l’inici del curs al 28 de setembre


