Castello 24. El digital de Castelló Castello 24. El digital de Castelló

L'Ajuntament d'Onda ha anunciat que posarà en marxa un servei d'autobús perquè els aficionats puguin assistir a la corrida de València i donar suport a Paco Ramos

La presentació del cartell ha tingut lloc a la Casa de la Cultura, amb la presència del torero i el gerent de la plaça de bous de València

Cultura 28/06/2023 Redacció Redacció
IMG_1902

El torero ondense Paco Ramos és una de les figures anunciades en el cartell de la Fira de Juliol de València i lidiarà, el pròxim diumenge 23, juntament amb Fernando Robleño i Jesús Chover, dos astats del prestigiós ramat de Miura.

La Casa de la Cultura ha estat l'escenari triat per presentar aquesta corrida davant desenes d'aficionats, amb la presència del gerent de la plaça de bous de la capital del Túria, Víctor Zabala de la Serna, el mateix torero, el periodista Jorge Casals i el regidor de Festes i Tradicions d'Onda, Sergio Puig, qui ha anunciat que l'Ajuntament posarà a disposició dels ondenses un servei d'autobús gratuït per desplaçar-se amb "seguretat i comoditat" a València.

"Onda sentirà un immens orgull en veure't de llums trepitjar l'areny d'aquesta estimada plaça de primera categoria, i encara més emocionar-nos amb la teua habilitat amb la capa i la muleta. Onda vol i ha d'estar allà per donar-te tot l'ànim, la força i tot l'encoratjament en cada passa", ha comentat l'edil en referència a Paco Ramos.

Puig també ha destacat que "Onda és taurina, perquè tant els toros en grans places, com és el cas que ens ocupa, com els bous al carrer formen part de la nostra identitat. Per això aquest govern sempre estarà al costat de tots vosaltres, de qui manté viu aquest bell art i estimada tradició que ens van ensenyar els nostres avantpassats".

Venda d'entrades i autobús


A Onda les entrades es poden adquirir al Bar Español i des de l'Ajuntament es publicarà un formulari d'inscripció per a tots aquells que vulguin fer ús del servei d'autobús.

Te puede interesar

Lo más visto

rdhggjv

L’alumnat treballador del Taller d’Ocupació de Nules VIII està realitzant importants actuacions de manteniment en diferents llocs del municipi. Aquest taller inclou les especialitats d’obra

Redacció
Economía 23/09/2023

Dins els treballs realitzats per l'alumnat d'obra destaquen la millora i manteniment dels edificis i patis dels CEIP Lope de Vega i Pío XII, entre altres. Els alumnes-treballadors de fusteria han realitzat tasques de manteniment i reparació de mobiliari urbà, jocs infantils de centres educatius i parcs, a més de construir taules de pic-nic i tanques de fusta

sdwdd

El PSPV-PSOE acusa al conseller d'Educació de ser "el paradigma de la insolvència del Consell de Mazón" en provocar "el major caos en l'inici del curs escolar que es recorda"

Redacció
Política 22/09/2023

El portaveu socialista d'Educació a les Corts Valencianes, el castellonenc Jose Luis Lorenz, ha acusat el conseller d'Educació, José Antonio Rovira, de ser "el paradigma de la insolvència del Consell de Mazón" en provocar "el major caos en l'inici del curs escolar que es recorda a la Comunitat Valenciana"

Newsletter