
L'Auditori i Palau de Congressos de Castelló acull demà dissabte el XLIV Certamen Provincial de Bandes de Música de la Diputació
Redacció


L'Auditori i Palau de Congressos de Castelló acollirà demà dissabte 1 de juliol, a partir de les 17.00 hores, el XLIV Certamen Provincial de Bandes de Música de la Diputació de Castelló. En aquesta ocasió, hi participaran dues bandes: la Unió Musical Santa Cecília de Cabanes, de la Tercera Secció, i la Societat Musical i Cultural Otobesa de Jèrica, de la Primera Secció.
Les audicions començaran amb el concert de la, Unió Musical Santa Cecília de Cabanes que compta amb prop de 50 músics. Després, serà el torn de la Societat Musical i Cultural Otobesa de Jèrica, amb un nombre de músics entre 71 i 90.
Cada banda interpretarà dues obres, una de lliure elecció i una altra obligada, com a part de la prova. Abans del concurs oficial, cada banda interpretarà un pasdoble no puntuable d'un compositor de la província de Castelló.


Els repertoris seran els següents:
Unió Musical Santa Cecília de Cabanes
Pasdoble: "La concha flamenca", de Perfecto Artola Prats
Obra obligada: "Muralles", de Juan Gonzalo Gómez Deval
Obra lliure: "Trittico", de Vaclav Nelhybel
Societat Musical i Cultural Otobesa de Jérica
Pasdoble: "El tío Tomás", de Carles Romero Meliá
Obra obligada: "Imatges a contrallum", de Teo Aparicio Barberán
Obra lliure: "Polifemo i Galatea (2010-AV63b)", d'Andrés Valero.


Castelló enviarà el 9 de setembre 24.000 quilos d’ajuda humanitària a Veneçuela
La campanya impulsada per ASOVECAS ha reunit aliments no peribles i productes de primera necessitat per a les persones afectades pels terratrémols del passat mes de juny. L’Ajuntament ha aportat 6.000 euros per contribuir a les despeses logístiques i de transport.

La Diputació reedita ‘Oliveres de Castelló. Paisatge i cultura’ vint anys després de la seua publicació

Castelló estrenarà el nou Camí Escolar del CEIP El Pinar amb un recorregut de prop de tres quilòmetres

Censal Parc arranca amb una primera fase de 40.000 metres quadrats i una inversió de 6,5 milions

Els Premis Ciutat de Castelló reconeixen Albert Guinovart, Miriam Carrasco, Juan Jarque i Sergio Serrano





