
El consultori de La Salera estrena consultes de Pediatria després d'una reforma integral
L’Ajuntament de Castelló inverteix més de 21.000 euros en l’ampliació del centre auxiliar
Es tracta d'una jornada impulsada per la Generalitat Valenciana, a través de l'IVACE, en la seva política de suport a l'emprenedoria innovadora
06/07/2023
Redacció
El Centre Europeu d'Empreses i Innovació de Castelló (CEEI Castelló) ha organitzat a Castellnovo el fòrum empresarial Focus Pyme sobre el món rural viu i sostenible, dirigit a aquelles entitats que treballen pel desenvolupament local i als ajuntaments de la zona de Castelló Sud, així com a emprenedors i empresaris de la zona.
Justo Vellón, director del CEEI Castelló, ha realitzat la presentació de la jornada defensant que "el món rural està viu i, a més, continua sent-hi de manera sostenible". Ha destacat que "des del CEEI Castelló volem treballar aquest tema amb intensitat des del diàleg amb tots els agents, perquè sou vosaltres els que més podeu aportar en aquesta potencial col·laboració que existeix actualment entre les empreses i el món rural en un territori com el nostre". Per la seva part, Eva Aparicio, regidora de Desenvolupament Rural de l'Ajuntament de Castellnovo, ha manifestat: "sempre he apostat pel territori, primer com a ADL de la localitat, com a gerent del GAL Castelló Sud i ara com a regidora de l'ajuntament. És un plaer recolzar, des de Castellnovo, aquestes accions i esdeveniments dirigits als agents del territori, als emprenedors i a les empreses, i més sent el primer que inauguro".
La jornada ha continuat amb una sessió de dinamització amb l'objectiu de crear sinergies entre els agents del territori, i ha estat organitzada per Cristina Herraiz de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies dins del seu conveni amb LABORA i moderada per Clara Aura Esteve, consultora homologada per a empreses en Economia del Bé Comú, facilitadora de municipis EBC i membre de l'Associació Valenciana de l'EBC. Aquesta activitat, dirigida a entitats que treballen pel desenvolupament local i ajuntaments de la zona de Castelló Sud, ha consistit en la realització de dinàmiques de grup amb dos objectius principals: en primer lloc, facilitar el coneixement i la comunicació interpersonal entre els diferents agents que conformen l'ecosistema emprenedor, i en segon lloc, generar un espai de discussió i reflexió per explorar i elaborar un possible model de treball en xarxa.
La segona part de la jornada ha comptat amb la celebració de dues taules rodones. La primera, "Innovació i Tradició en el món rural: empreses que trencen barreres".

L’Ajuntament de Castelló inverteix més de 21.000 euros en l’ampliació del centre auxiliar

Commemoració de les vuit dècades de la recuperació de les festes i els 70 anys de la seua "Lloa a Sant Blai"

L'experta repassa la seua trajectòria en una entrevista íntima sobre els seus inicis al canal

Idoia Palomares presenta en TVCS les instal·lacions del carrer Major com a punt clau d'informació i assessorament

L'equip de Jose Escrich s'imposa amb autoritat per 5-1 al CCR Castelldefels i escala posicions

Més enllà de la infància, el calendari vacunal ha d'acompanyar els ciutadans durant tota la vida