
LA UNIÓ demana a la Generalitat que investigue l’etiquetatge de l’arròs La Fallera i SOS per no indicar-ne l’origen
Llauradors denuncien que grans marques utilitzen la imatge valenciana per vendre arròs d’altres orígens
Durant el seu últim acte com a president, Puig ha mantingut una trobada amb representants dels departaments de salut de la Comunitat Valenciana per a reconèixer personalment la seva dedicació i contribució a salvar vides
13/07/2023En aquest acte, el president ha recordat les persones que han perdut la vida a causa de la COVID-19 i ha elogiat el treball dels més de 60.000 professionals de la sanitat pública valenciana. Ha destacat la importància de potenciar la ciència i reforçar l'estat de benestar per a proporcionar una cobertura adequada enfront de la malaltia.
Puig ha subratllat la "corresponsabilitat" de la societat valenciana durant la pandèmia i ha elogiat la sanitat pública valenciana com a referent, considerant-la "la millor sanitat pública possible". Ha afirmat que s'ha demostrat l'existència d'una democràcia avançada i un sistema de salut públic capaç de donar una resposta efectiva en aquesta situació.
En resum, Ximo Puig ha agraït al personal sanitari valencià la seva dedicació i ha destacat el paper crucial de la sanitat pública durant la pandèmia.
Llauradors denuncien que grans marques utilitzen la imatge valenciana per vendre arròs d’altres orígens
L’increment destaca en el tràfic de contenidors, amb un augment del 24%.
Professionals de 10 països participaran en xarrades i showcases entre el 15 i el 18 d’octubre.
La Regidoria de Turisme organitza una jornada per analitzar el potencial del turisme sènior i els reptes del turisme en entorns rurals de la província.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.