
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
La presidenta de la Diputació, Marta Barrachina; el vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, i la vicepresidenta, María Ángeles Pallarés, al costat d'altres càrrecs provincials i locals, participen en la visita institucional al recinte de festivals de Benicàssim davant de l'inici del FIB
13/07/2023El Festival Internacional de Benicàssim es celebra des d'avui dijous, 13 de juliol, fins al pròxim diumenge, 17 de juliol, i obri el calendari de grans festivals de música a la província de Castelló
La presidenta de la Diputació de Castelló, Marta Barrachina, mostra el seu suport als festivals de música com a "eixos estratègics de desenvolupament turístic de la província". Així ho ha explicat en la visita institucional que ha realitzat juntament amb el vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez; la vicepresidenta, María Ángeles Pallarés, i altres autoritats provincials i locals, al recinte de festivals de Benicàssim amb motiu de la celebració del FIB (Festival Internacional de Benicàssim), que es desenvoluparà des d'avui dijous, 13 de juliol, fins al pròxim diumenge 17.
Castelló Terra de Festivals
La presidenta, Marta Barrachina, ha subratllat que "el binomi Castelló i festivals és una fórmula més que exitosa i des de la Diputació de Castelló continuarem impulsant la marca 'Castelló Terra de Festivals', mostrant així tot el nostre suport als promotors d'aquests esdeveniments, ja que són un producte turístic de primer nivell i suposen un important revulsiu econòmic a la província, generant riquesa i oportunitats d'ocupació". I és que gràcies als grans festivals de música que es celebraran a la província es preveu un impacte econòmic d'al voltant de 60 milions d'euros i la generació de 2.500 llocs de treball.
A més, la presidenta ha posat en valor la trajectòria del FIB "que des dels seus inicis l'any 1995 ha col·locat a Benicàssim en el mapa nacional i internacional dels grans festivals i el testifiquen xifres com els 180.000 assistents en l'edició anterior".
The Offspring, Vetusta Morla, Franz Ferdinand, Bastille, Crystal Fighters i Kaiser Chiefs són alguns dels més de 60 artistes que actuaran en el FIB aconseguint que, durant quatre dies, Benicàssim es converteixi en l'epicentre de la música a nivell nacional i internacional.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
Més de 950 participants van omplir la ciutat de passió i germanor.
Exhibicions taurines patrocinades per la Penya La Divisa fins a activitats infantils i revetles, el municipi va viure intensament els seus dies grans, reafirmant el seu caràcter acollidor.
El Consorci de Bombers impulsa dotze jornades per millorar la resposta municipal davant catàstrofes
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma