
Llegir, escoltar, imaginar, dialogar... El taller d'escriptura creativa, per a joves i adults, és una nova iniciativa de la Biblioteca Municipal de l'Alcora
Redacció


Taller de mindfulness
Pròximament, es posarà en marxa un taller de meditació i relaxació per a fer front a l'estrés diari i a l'ansietat, juntament amb una bona selecció de llibres.
Grup de suport per al càncer
Una altra iniciativa que s'està gestant és el ‘Racó rosa’, un grup de suport destinat a persones afectades per alguna malaltia oncològica, amb la finalitat d'acompanyar-les en aquest procés, recomanar llibres que els puguen ajudar i crear una xarxa de suport entre els participants.
Presentació de llibres
La biblioteca està preparant, a més, la presentació de diferents llibres a partir del mes de setembre, actes que comptaran amb la presència dels seus autors.
Altres activitats
Al llarg de l'any, l'immoble del carrer Aigua acull una infinitat d'activitats: Nit a la biblioteca, contacontes, dies temàtics, etc. La biblioteca organitza també destacades iniciatives com la Fira del Llibre Solidària de l'Alcora, amb la col·laboració dels centres educatius de la localitat, i s'adapta a les necessitats dels usuaris amb accions com l'ampliació de l'horari de la sala d'estudis en èpoques d'exàmens.
Casa de la Cultura
Amb l'objectiu de prestar un servei encara millor, la biblioteca serà un dels serveis que es traslladarà a la futura Casa de la Cultura de l'Alcora (edifici que va albergar La Muy Noble). Cal recordar que l'Ajuntament ha aconseguit una subvenció dels fons Europeus Next Generation de 624.385,73 euros amb la qual es durà a terme la primera fase de la Casa de la Cultura, que consistirà, precisament, en la rehabilitació de l'immoble per a la construcció de la nova biblioteca.


Torreblanca celebra la Setmana Europea de l’Esport amb activitats gratuïtes per a totes les edats

Les ajudes LEADER creen 30 nous llocs de treball als municipis del GAL Maestrat Plana Alta

Jero García i Majo Gimeno portaran les seues històries de superació al III Congrés Lo Que De Verdad Importa

Castelló destina més d’1,8 milions a prop de 2.500 ajudes d’emergència social durant 2026




