
Mora com a cap de cartell en Arenal Sound
Redacció


El mític festival Arenal Sound tanca el cartell amb el cap de cartell que encara desconeixíem, el que actuarà el pròxim 3 d'agost en el recinte situat en la localitat de Borriana.
Es tracta de Gabriel Armando Mora, conegut com a Mora, qui fa només uns mesos va llançar el seu últim àlbum ‘Paraíso’ amb 14 temes en els quals col·labora amb cantants que actualment estan en el més alt com és Quevedo, a qui també tindrem com a cap de cartell la nit del tancament de festival, el diumenge 6 d'agost.
Un festival que compta amb els artistes del moment i que està ja més que assentat com un dels esdeveniments de música i oci més reconeguts de la província de Castelló. Encara està oberta la venda d'entrades de dia per a poder gaudir de l'ambient i la música.


La platja del Serradal mantindrà fins a final d’any les activitats de benestar després de l’èxit de l’estiu

Morella tanca una Fira 2026 multitudinària amb més de 100 expositors i una forta reivindicació del sector primari

‘Jo compre a la Vall’ sortejarà cinc carros de la compra de 100 euros per la tornada a l’escola

La Fira del Comerç de l’Alcora estrena la Nau BIC de la Reial Fàbrica i amplia la programació




