
La cap de llista al Senat pel PSPV de Castelló, Amparo Marco, ha destacat l'impuls del president Sánchez a l'electrificació de la línia ferroviària entre Sagunt i Saragossa
Redacció


Veuen en aquesta iniciativa una oportunitat de creixement per a la comarca, permetent la parada d'operadors que mouen mercaderies sobre rails i contribuint al desenvolupament industrial de la zona, en relació amb la gigafactoria de Volkswagen a Sagunt.
La modernització del traçat també possibilitarà majors freqüències de connexió amb València i Castelló, així com trajectes més ràpids i curts, millorant la competitivitat de la comarca. A més, l'electrificació suposa una aposta per ser respectuosos amb el medi ambient, ja que els combois deixaran d'utilitzar dièsel. El projecte inclou la construcció d'una subestació elèctrica a Segorbe per a proveir d'energia les catenàries.
Amparo Marco ha demanat el vot per al Partit Socialista, assegurant que són l'única opció que cuida Castelló, invertint en les seues necessitats i vetllant pel benestar i la qualitat de vida de la seua gent. Ha reivindicat ser la política útil per a la ciutadania.


Nicolás Redondo defensa a Nules la necessitat d'enfortir les institucions democràtiques i recuperar la cultura del consens

Castelló incorporarà representants veïnals dels districtes en l'elaboració del primer Pla Municipal de Salut Mental

Tresor Antic arriba a Castelló amb més de 200 vehicles clàssics i un centenar de parades d'antiguitats

Figueroles acollirà el Dia de la Província 2026 coincidint amb el 300 aniversari del municipi



