
La Nit Taronja i la Festa de les Famílies encapçalen una intensa agenda cultural a Almenara durant el mes de maig
El municipi oferix activitats per a tots els públics amb música, dansa, teatre, visites guiades i xarrades formatives
Fins divendres que ve, 28 de juliol, estan obertes les preinscripcions per al Curs de Monitor i Monitora de temps lliure educatiu que es realitzarà a Almenara a càrrec de l'Escola d'Animació Abast. El curs és oficial i està acreditat per l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ) de la Generalitat Valenciana i compta amb el suport de l'Ajuntament d'Almenara.
Totes les persones interessades podran formalitzar la seua preinscripció telemàticament a través del formulari que trobaran en https://forms.gle/Ncd3oECVQvkubFMe7. Tots els dubtes i informació sobre aquest tema es podran resoldre en www.abastanimacio.org o bé trucant al telèfon 962069386. També podran informar-se en el Casal Jove d'Almenara o enviant un correu electrònic a [email protected]. També es pot trucar al telèfon 962623522 (extensió 3402) o al 623425217.
Les persones interessades en inscriure's hauran de tenir com a mínim 16 anys complits. El preu del curs és de 180 euros. El curs es realitzarà amb un mínim de 20 participants.
El curs es durà a terme al Casal Jove d'Almenara del 15 de setembre al 16 de desembre, els divendres a la vesprada i els dissabtes al matí. El curs compta amb 310 hores de formació, amb mòduls teòrics (100 hores presencials i 50 no presencials) i mòduls pràctics (160 hores, per a les quals es disposen de fins a 3 anys).
El municipi oferix activitats per a tots els públics amb música, dansa, teatre, visites guiades i xarrades formatives
La mostra, inaugurada el 2 de maig a la Casa de la Cultura de La Vilavella, acomiada dues sèries icòniques i presenta la nova línia Impulsos
El Congrés CIMAS reuneix artistes, investigadors i delegacions estrangeres per a presentar projectes d'impacte global en rehabilitació i educació musical
El Magatzem de la Mar es converteix en l’escenari d’una vetlada dedicada a l’excel·lència literària i a la promoció del talent creatiu
L'escriptor Jorge Moliner rep el I Premi Ciutat de Castelló de Narrativa per la novel·la “La muntanya que devorava hòmens”
L’alcaldessa destaca el paper de la dansa com a eina de cohesió social i promoció cultural
L’Ajuntament atén les demandes veïnals i actua en més de 20 vies amb el suport de les Brigades Municipals Agràries
La 40a edició, del 21 al 25 de maig, oferirà tallers familiars, recitals, exposicions i trobades amb autors destacats
El projecte Ocean Ecoestructures impulsa la regeneració ecològica al recinte portuari amb resultats positius en només sis mesos
La Diputació i el CEEI Castelló impulsen una nova promoció d’iniciatives liderades per dones i hòmens de 13 municipis diferents
La Crida Fest serà el divendres 9 de maig a les 18.00 hores a la plaça Major