
Compromís per Vila-real expressa el seu malestar per no haver estat informat sobre la reunió amb ADIF
El partit demana la seua inclusió en la reunió com a membres del Govern municipal
El president de la Generalitat considera necessària la unitat per a reivindicar una major finançament autonòmic, el Corredor Mediterrani o uns millors pressupostos territorialitzats
Política25 de julio de 2023El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha destacat el seu propòsit de mantenir un "diàleg permanent" durant el seu mandat per a aconseguir inversions estratègiques per a la Comunitat Valenciana i ha reiterat la seua aposta per reduir l'elevada fiscalitat per a "reactivar l'economia".
Així ho ha manifestat durant la seua intervenció en el desjuni informatiu 'Trobades SER', organitzat per SER Radio València i El País, en el qual ha assenyalat que "la manera d'avançar és dialogar", pel que ha tendit la mà a la resta de formacions polítiques, així com a les organitzacions sindicals i patronal per a aconseguir acords en benefici de la Comunitat Valenciana.
De la mateixa manera, ha considerat necessari reivindicar una major finançament autonòmic, el Corredor Mediterrani o uns millors pressupostos territorialitzats, i ha anunciat una ronda de negociacions amb tots els partits de Les Corts per a desbloquejar la renovació dels òrgans estatutaris.
El president s'ha referit a les inversions estratègiques que són necessàries a la Comunitat Valenciana i que "porten massa temps esperant" com l'ampliació del Port de València, que s'ha vist "censurada" "per la falta de decisió del govern d'Espanya i per la divisió ideològica de l'anterior Consell".
En matèria hídrica, ha destacat la necessitat de "treure la politització del debat de l'aigua" i arribar a acords prenent com a base "el rigor, les dades tècniques i els informes hidrològics", que siguen beneficioses per a totes les parts. Mazón ha recordat que garantir "l'aigua que mereix" la província d'Alacant i la província de València constitueix una prioritat per al Consell.
El partit demana la seua inclusió en la reunió com a membres del Govern municipal
L'obertura de l'edifici de Borrull es prevé per Setmana Santa de 2025 i les obres de l'anell de circumval·lació començaran al llarg de 2026
Els comptes municipals per a 2025 prioritzen servicis públics, inversió social i sostenibilitat urbana
Proveïment, subministrament, depuració i condicionament d'infraestructures en el pressupost 2025
Parlem d'assumptes d'actualitat de la ciutat amb el portaveu del govern municipal Vicent Sales
La presidenta de la diputación asegura que esta actuación está incluida en el presupuesto 2025
El conseller es compromet a treballar amb les comunitats autònomes i el Comissari Europeu per augmentar els dies de pesca i assegurar el futur de l'activitat pesquera a la Comunitat Valenciana
La cita reunirà ponents de renom i oferirà tallers dedicats a la salut, l’estrès i la millora emocional
La primera edició del certamen aplega 47 projectes científics de centres educatius i entitats diverses
L’alcaldessa Begoña Carrasco destaca la importància del seu nou rol per al control i l’auditoria de les comptes municipals
La Plaça Major s’ompli de devoció i música en un dels actes centrals del tridu organitzat per la Real Confraria, amb la presència de l’alcaldessa i les autoritats municipals